۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹

استاندار بوشهر:

بزرگترین سرمایه ما رضایت مردم است/ لزوم رفع دغدغه‌ها

بزرگترین سرمایه ما رضایت مردم است/ لزوم رفع دغدغه‌ها

گناوه - استاندار بوشهر گفت:رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم باید مهم‌ترین اولویت مدیران و متولیان امور باشد و بزرگترین سرمایه ما رضایت مندی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار گناوه اظهار داشت:  اگر چه تمایل ما در وزات کشور بر  ثبات است اما شرایطی به وجود می‌آید که ناچار از تغییر هستیم و جابه جایی ها طبیعی است.

وی افزود:  با توجه  به نزدیکی آغاز سال تحصیلی و در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی وبرنامه های هفته دفاع مقدس  تغییر در فرمانداری سه شهرستان را با سرعت  برگزار وتصمیمات به صورت همزمان در کمترین زمان ممکن انجام شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: شهرستان گناوه پایگاه گردشگری و از شهرستان های مهم استان و شناخته شده در کشور است و همه کشور با این شهرستان و نقش  و جایگاه مهم آن آشنا هستند.

وی تصریح کرد: فرمانداری که برای این شهرستان انتخاب می شود  بر حسب جایگاه این شهرستان باید  دارای توانایی های لازم باشد که گزینه انتخاب شده با در نظر گرفتن همه این جوانب بوده است.

وی گفت: امید است فرماندار جدید گناوه که با تعامل با دستگاه ها و مردم و نهادها و گروه های در شهرستان شاهد موفقیت های بیشتر در شهرستان گناوه باشیم.

استاندار بوشهربا تقدیر از تلاش های فرماندار پیشین گناوه ادامه داد: رضایت از عملکرد این فرماندار باعث شده تا در شهرسان دیگر برای خدمت به مردم انتخاب شوند  و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق داریم.

گراوند خاطرنشان کرد:  از فرماندار جدید انتظار می رود که مردمداری را در سرلوحه کار خود قرار دهد و با گروه ها و نهادها و دستگاه های مختلف تعامل برقرار کند.

وی گفت: فلسفه نظام اسلامی در این جمله رهبر کبیر انقلاب (ره) که فرمودند اگر به من خدمتگزار بگویید بهتر از آن است که رهبر بگویید نهفته است و  آن فلسفه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است.

 وی افزود: رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم باید مهم‌ترین اولویت مدیران و متولیان امور باشد و بزرگترین سرمایه ما رضایت مندی مردم است.

گراوند گفت: مدیران باید در راستای جلب رضایت خاطر مردم فعالیت کنند و هیچ فرصتی را در این مسیر نباید هدر دهند.

 استاندار بوشهر گفت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین وظیفه امسال وزارت کشوری‌ها است.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری در آیین تودیع و معارفه فرماندار گناوه اظهار داشت:سخنان  نمایندگان گروه های مختلف شهرستان گناوه در مراسم امروز نشان دهنده قدردانی، تعامل و همکاری خوب فرماندار پیشین گناوه در این شهرستان و تلاش وی در جهت خدمت به مردم است.

وی افزود:در  مدت خدمتگزاری مردم به عنوان نماینده مردم، تعامل و همکاری بسیار خوبی از فرماندار گناوه با همه دستگاه ها دیده ام و دفاع از حقوق مردم و مردمداری از ویژگی های بارز ایشان است که در کنار صفات بارز و نیک ایشان قابل تقدیر است.

 نماینده بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:فرماندار پیشین شهرستان گناوه  هیچ گاه در برابر دفاع از حقوق مردم کوتاهی نکردند و برای ایشان در سنگر جدید آرزوی توفیق داریم.

حجت الاسلام خدری بیان کرد:از حسن انتخاب استاندار بوشهردر انتخاب فرماندار جدید تقدیر می کنم که فرماندار جدید نیز دارای تجارب ارزنده و موفق  در بخش های  و مسئولیت های مختلف است و به عنوان فرماندار گناوه معارفه می شود.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:با توجه ویژه ای  که از سوی استانداربه شمال استان بخصوص شهرستان گناوه  وجود دارد و با وجود نیروهای پرتلاش و همراه آینده و افق این شهرستان را روشن خواهد بود.

در این آیین از تلاش های سید علی پاک نژاد فرماندار پیشین  شهرستان گناوه تقدیر و غلامرضا مهرجو به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معارفه شد.

سید علی پاکنژاد از فروردین ۹۵ فرماندار گناوه بود و به  سرپرستی فرمانداری کنگان را بر عهده خواهد گرفت.

مهرجو که از سال ۹۳ تا ۹۶ فرمانداری دشتی را بر عهده داشت، سال ۹۶  به حوزه  استانداری استان فارس رفته بود.

امروز سروش گرمسیری نژاد نیز به عنوان معاون عمرانی فرمانداری گناوه معرفی شد.

کد خبر 4719826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha