۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷

طی پنج ماه نخست سال جاری؛

تولید ۵۱ میلیون مترمکعب آب در کردستان/۱۴ هزار حادثه رفع شد

تولید ۵۱ میلیون مترمکعب آب در کردستان/۱۴ هزار حادثه رفع شد

سنندج – مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: طی پنج ماهه اول سال جاری ۵۱ میلیون و ۱۴۶ هزار مترمکعب آب در کردستان تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمدحسین محمدی اظهار داشت: از این میزان آب تولید شده در شهرهای این استان، ۲۰ میلیون و ۸۸۰ هزار مترمکعب آن از منابع زیرزمینی و ۳۰ میلیون و ۲۶۷ هزار مترمکعب از منابع سطحی بوده است.

وی افزود: بیشترین حجم آب تولیدی طی این مدت مربوط به شهر سنندج به میزان ۲۲ میلیون و ۴۷۲ هزار مترمکعب بوده و پس از سنندج بیشترین میزان آب تولیدی مربوط به شهر مریوان با شش میلیون و ۱۴۰ هزار و بانه با چهار میلیون و هشت هزار مترمعکب بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: طی پنج ماه سپری شده از سال جاری پنج هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب در هر کدام از بخش های آب و فاضلاب به متقاضیان در شهرهای استان واگذار شده است و ضمن اینکه تعداد ۱۱ هزار حادثه در بخش آب و سه هزار حادثه در بخش فاضلاب توسط واحدهای اتفاقات در شهرهای مختلف استان رفع شده است.

محمدی یادآور شد: حجم فاضلاب جمع آوی شده طی پنج ماهه اول سال جاری در شهرهای استان حدود ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب و حجم فاضلاب تصفیه شده در این مدت نیز بیش از ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب بوده است.

وی بیان کرد: در این مدت همچنین ۵.۸ کیلومتر عملیات اصلاح و ۱۵.۵ کیلومتر نیز عملیات توسعه شبکه آب و ۱۸.۹ کیلومتر عملیات اصلاح و ۸.۷ کیلومتر عملیات توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای استان توسط شرکت آبفا استان اجرا شده است.

کد خبر 4722843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha