۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۰

پژمان فر در گفتگو با مهر مطرح کرد:

ضرورت تقویت اقتصاد فرهنگ در کمیسیون فرهنگی بررسی شد

ضرورت تقویت اقتصاد فرهنگ در کمیسیون فرهنگی بررسی شد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با کمیته فرهنگی شورای عالی امنیت ملی گفت: در این جلسه درباره ضرورت تقویت اقتصاد فرهنگ مباحثی مطرح شد.

نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس امروز نشست مشترکی با اعضای کمیته فرهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ دستگاه با کمیته فرهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی فعالیت مستقیم و غیرمستقیم دارند، ادامه داد: در این جلسه پیرامون اقتصاد فرهنگ مباحثی مطرح شد و نمایندگان هم نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در این نشست درباره قوانین رفع استضعاف و تسهیل کارآفرینی فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت قوانین مباحثی مطرح شد و اعضای کمیته مذکور هم نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

پژمان فر خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت دیگری که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت آن بود که ما باید ظرفیت فرهنگی را در حوزه اقتصادی فعال کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این جلسه اولین جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با کمیته فرهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود و قطعا سلسله جلسات دیگری در پیش خواهیم داشت.

کد خبر 4734375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha