۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۵

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری:

سلطنت‌طلبان و منافقین در ناآرامی‌های لردگان حضور داشتند

سلطنت‌طلبان و منافقین در ناآرامی‌های لردگان حضور داشتند

شهرکرد- فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: در ناآرامی‌های ایجاد شده در لردگان سلطنت‌طلبان و منافقین حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر،  سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در جمع مردم روستای چنارمحمودی بیان کرد: این اقدام ناشایست که در شهر لردگان امروز رخ داد کار مردم چنار محمودی نبود و مردم این منطقه چنین اقداماتی را دوست ندارند.

وی با بیان اینکه پای انقلاب اسلامی با تمام شرایطش ایستاده ایم، ادامه داد: آمریکا و اسرائیل دشمنانی هستند که این ناآرامی ها را مطالبه می کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری بیان کرد:  اینجانب به نمایندگی از شورای تامین استان و به نمایندگی از فرمانده کل سپاه در جمع شما مردم انقلابی چنارمحمودی حاضر شده ام تا بگویم دشمن به نام مردم چنارمحمودی در حال فضاسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار اکبری ادامه داد: امروز یک عده ای باعث خدشه دار شدن زحمات و تلاش های مردم روستای چنارمحمودی شدند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: درتمام صحنه های مختلف انقلاب وظیفه داریم به مردم خدمات رسانی کنیم و امروز نیز مردم این منطقه دچار مشکلی شده اند و وظیفه داریم در مسیر حل این مشکل گام برداریم.

وی ادامه داد: کسانی که مسئولیت مستقیم دارند موظف هستند تا  کمک رسانی کنند که ابتدا بیماران را شناسایی کنند و سپس در مسیر درمان آنها حرکت کنند.

سردار اکبری بیان کرد: ریشه و علل این مشکل باید شناسایی شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه امروز در نا آرامی ایجاد شده در لردگان سلطنت طلبان و  منافقین حضور داشتند، بیان کرد: کسانی که سر خودشان را با چفیه بسته بودند و راهنمایی می کردند اهل لردگان  نبودند و اینان ضدانقلابیونی بودند که آمده بودند  به نام شما مردم انقلابی چنا محمودی نا آرامی ایجاد کنند.

کد خبر 4737944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha