۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۵۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان:

۲ ستاد فرعی انتظامی در مرزهای شلمچه و چذابه ایجاد شد

۲ ستاد فرعی انتظامی در مرزهای شلمچه و چذابه ایجاد شد

فرمانده انتظامی خوزستان بابیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین امنیت در مرزهای استان اندیشیده شده است، گفت: علاوه بر خدمات ناجا، دو ستاد فرعی انتظامی نیز در مرزهای شلمچه و چذابه ایجادشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار حیدر عباس زاده درباره آخرین وضعیت مرزهای ایران و عراق در استان خوزستان و وضعیت امنیت زائران، بیان کرد: خوشبختانه شرایط تأمین امنیت زائران خوب است و علاوه بر استقرار نیروهایی که در سطح استان و مرزها برنامه‌ریزی‌شده‌اند، دو ستاد فرعی نیز با حضور دو نفر از فرماندهان انتظامی استان خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابه ایجادشده است.

وی بابیان اینکه عوامل ناجا در سطح استان خوزستان به‌خصوص در مرزهای شلمچه و چذابه مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند، ابراز کرد: ناجا با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های عضو کمیته انتظامی و امنیتی اربعین توانسته شرایط خوبی را در سطح استان به‌خصوص مرزهای ایران و عراق مهیا کند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عوامل انتظامی و ترافیکی در تمام موکب‌ها و توقفگاه‌های سطح استان حضور داشته و شرایط را کنترل می‌کنند، همچنین عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین در سطح راه‌های استان خوزستان روان گزارش می‌شود.

عباس زاده بیان کرد: ناجا در کنار خدمات خود در مرز، دو موکب را نیز در شلمچه و چذابه بانام شهدای نیروی انتظامی برپا و نسبت به خدمت‌رسانی به زائران اربعین مبادرت می‌ورزد.

وی افزود: خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شده تا امروز که هشت روز از ماه صفر می‌گذرد حادثه یا مورد خاص امنیتی در استان خوزستان رخ نداده و تنها موارد جزئی از قبیل فقدان گوشی موبایل و ... به مأموران ناجا مستقر در استان گزارش‌شده که این موارد نیز در دست رسیدگی است.

فرمانده انتظامی خوزستان بابیان اینکه همراهی زائران با پلیس یکی از مسائلی است که می‌تواند در تأمین امنیت به ما کمک کند، گفت: زائران یکی از محورهای تأمین نظم و امنیت در مرزها هستند.

عباس زاده در خاتمه از رفت و آمد سهل و روان در مرزهای استان خوزستان خبر داد و گفت: در چذابه ۲۶ گیت شامل ۱۶ گیت فعال و ۱۰ گیت آماده به خدمت و در شلمچه ۴۸ گیت شامل ۲۴ گیت فعال و ۲۴ گیت رزرو، آماده خدمترسانی به زائران در طول شبانه روز هستند.

کد خبر 4740149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha