۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۵۵

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین؛

مراجعه ۵۱ هزار و ۶۶۷ نفر به مراکز درمانی

مراجعه ۵۱ هزار و ۶۶۷ نفر به مراکز درمانی

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۶۶۷ نفر به مراکز درمانی و فوریت های پزشکی مراجعه کردند که ۲۲ هزار نفر آنها توسط فوریت های پزشکی خدمات رسانی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، افزود: تاکنون ۸۵ مصدوم از مرز مهران تحویل گرفته شدند که در بیمارستان امام حسین(ع) مهران بستری شدند و تعداد هشت مصدوم از آنها نیز به شهر محل خودشان، ٣٥ مصدوم به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام اعزام شدند و ۲۵ مصدوم به شلمچه و یک مصدوم از کشور عراق به چذابه منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور، با بیان اینکه تاکنون ۱۴ مورد به وسیله بالگرد منتقل شدند اضافه کرد: هم اکنون به وسیله بالگرد اورژانس در حال انتقال مصدومین از بیمارستان امام حسین(ع) مهران به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام هستیم.

کولیوند گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۶۶۷ نفر  به مراکز درمانی و فوریت های پزشکی مراجعه کردند که ۲۲ هزار نفر آنها توسط فوریت های پزشکی خدمات رسانی شدند. همچنین حدود ۱۴ هزار نفر آنها اتباع خارجی بودند.

وی افزود: ۲۹ هزار و ۴۰۰ نفر نیز به مراکز درمانی ثابت مراجعه کردند که از این تعداد ۲۷۳۰ نفر تحت نظر و یا ترخیص شدند و از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی نیز تاکنون ۲۱۵۷ نفر بستری و تحت مراقبت درمانی قرار گرفته اند که وضعیت آنها رو به بهبود است و مابقی مرخص شدند.

کد خبر 4743633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha