۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران:

حضور حداکثری در انتخابات راهبردی برای تقویت نظام اسلامی است

حضور حداکثری در انتخابات راهبردی برای تقویت نظام اسلامی است

ساری - رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت عمومی مازندران، حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات را از مهمترین راهبردها برای تقویت نظام مقدس اسلامی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی پیش ازظهر جمعه در یادواره شهید سیدرضا حسینی با بیان اینکه عزت و اعتلای امت اسلامی در سایه قرآن است و این جلوه‏ های افتخار را مدیون خون شهیدان عزیز وطن هستیم ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان گرانقدر افزود:بر فرزندان ‏این‏ نهضت و نسل‏ انقلاب، خون و جهاد و شهادت یک فریضه‏ است و ما همیشه مدیون خون‏ و شهادت‏ هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت عمومی  نیروی انتظامی استان مازندران ادامه داد: مکتب کربلا هنوز هم باز است و هر روز، در هر جا، آزاد مردانی با مدرک‏ شهادت‏ از این دانشگاه فارغ التحصیل می‏ شوند و تداوم خط سرخ ‏شهادت در سایه آن خون های پاک عاشورایی است و شهادت فرزندان راستین این مکتب در دیار علویان، یکی از این نمونه ‏ها است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی بیان کرد: شهیدان زندگی را بر سر عقیده نهادند و عقیده را به رنگ جاودانه جهاد و شهادت‏ آمیختند تا اینکه مزد خدمت صادقانه و اجر خلوص و ایثارشان را از خدا گرفتند.

حسینی مازندرانی دربخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی درآینده نزدیک اشاره وبیان کرد: انتخابات از جمله عرصه های حساس وسرنوشت ساز برای همه نظام های سیاسی است زیرا انتخابات علاوه برآنکه سبب چرخش نخبگان می شود، تحکیم و تسهیل ارتباط مردم با نظام حاکم را نیز درپی دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت عمومی  نیروی انتظامی استان مازندران افزود: حضور حداکثری مردم درانتخابات ضمن این که از مهم ترین راهبردها محسوب می شود بلکه گامی مهم  درتقویت و ماندگاری نظامی است که پایه های آن به برکت خون شهیدان استوار شده است.

حسینی مازندرانی بیان کرد: باعنایت به مردم سالاری بودن نظام جمهوری اسلامی ایران ،ضروری است که مردم با آگاهی از تبلیغات سوء دشمنان، کمافی السابق با تبعیت از فرامین رهبرمعظم انقلاب دراین صحنه سرنوشت ساز نیز نقش آفرینی کنند.

کد خبر 4755585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha