استقرار ارتش سوریه در مساحتی بالغ بر ۹۰ کیلومتر در مرز با ترکیه

استقرار ارتش سوریه در مساحتی بالغ بر ۹۰ کیلومتر در مرز با ترکیه

ارتش سوریه در طول مرزهای سوریه با ترکیه در حومه شمالی حسکه از حومه راس العین تا قامشلی به مساحت ۹۰ کیلومتر مستقر شده و مواضع خود را تثبیت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه در طول مرزهای سوریه با ترکیه در حومه شمالی حسکه از حومه راس العین تا قامشلی به مساحت ۹۰ کیلومتر مستقر شده و مواضع خود را تثبیت کرده است.

بر اساس گزارش خبرنگار سانا؛ یگانهای ارتش سوریه از ناحیه تل تمر در حومه شمال غربی حسکه استقرار خود را شروع کرده است و پس از آن وارد روستاها و شهرکهای دودان، قصر شرک، حاصده فوقانی، عاموده، الجوهریه، تل حمدون، خرزه، فوقانی الدار، ابوجراده، القرمانیه، کربشک، السلام علیک، ربه حاج ابراهیم، العراده، لبوه، فقیره، الابراهیمیه، مشیرفه، الاسعدیه، باب الفرج و الشکریه شده است.

این در حالی است که خبرنگار اسپوتنیک روز یکشنبه گزارش داده بود که ارتش سوریه پس از استقرار در شهر الدرباسیه در شمال شرق حسکه و برقراری امنیت ورودی و خروجی های این شهر واقع در مرز با ترکیه، یگانهایی به شهرک عامودا در ۳۰ کیلومتری شرق الدرباسیه اعزام کرده است.

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته وارد شهر الدرباسیه در مرزهای سوریه با  ترکیه و واقع در شرق راس العین در شمال استان حسکه با گذشت چند سال از تسلط نیروهای قسد بر آن شده بود.

ارتش سوریه روز گذشته وارد مناطقی در نزدیکی مرز با ترکیه شده بود.

کد خبر 4757914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یزدان IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
      0 1
      این پیشروی را مدیون ترکیه است