۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

مسیرهای راهپیمایی۱۳ آبان درنقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمدمشخص شد

مسیرهای راهپیمایی۱۳ آبان درنقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمدمشخص شد

یاسوج- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیرهای راهپیمایی روز ۱۳ آبان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شهر یاسوج، مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان هفتم تیر به سمت میدان استانداری خواهد بود.

وی زمان آغاز راهپیمایی در شهر یاسوج را ساعت ۱۰ صبح عنوان کرد و گفت: همچنین راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر گچساران از ساعت ۱۰ صبح و از مسجد شهیدان به سمت روگذر و گلزار شهدای گمنام، انجام می شود.

وی بیان داشت: در شهر دهدشت نیز این راهپیمایی ساعت ۸:۳۰  صبح از جلوی ناحیه بسیج و جمعیت هلال احمر به سمت میدان امام حسین(ع) انجام می شود.

خاضع آغاز راهپیمایی در لیکک را ساعت ۹ صبح و از خیابان دین و دانش- خیابان رهبری، تقاطع بانک صادرات- مدرسه حضرت رقیه(س) به سمت ناحیه مقاومت بسیج عنوان کرد.

وی افزود: در شهر سی سخت نیز راهپیمایی ساعت ۹ صبح از دو مسیر انجام می شود که در مسیر اول راهپیمایی از پل سیل بند به سمت خیابان شهید مطهری-  فلکه الله و خیابان دنا و در مسیر دوم از جلوی دفتر امام جمعه به سمت خیابان شهید مطهری، فلکه الله و خیابان دنا انجام می شود.

خاضع تصریح کرد: در شهر چرام نیز راهپیمایی ساعت ۹ صبح از میدان مرکزی شهر به سمت خیابان مالک اشتر، میدان عصر عاشورا، بلوار شهید مطهری،  و مصلای حضرت ابوطالب(ع) انجام می شود.

وی راهپیمایی ۱۳ آبان در لنده را ساعت ۸:۳۰ صبح، از میدان انقلاب به سمت سپاه پاسداران و محل تجمع را مدرسه فارابی عنوان کرد و افزود: در باشت نیز راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ صبح، از میدان باوی آغاز و به سمت چهار راه کتاب، خیابان معلم ادامه دارد.

خاضع تصریح کرد: در پاتاوه نیز راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ صبح از جلوی بخشداری به سمت خیابان حضرت امام خمینی(ره)، گلزار شهداءبرگزار می شود.

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در دیشموک ساعت ۹ صبح از میدان شهدا آغاز و به سمت خیابان آزادی و مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ادامه دارد.

خاضع راهپیمایی شهر سوق را ساعت ۹ صبح، از مصلای نماز جمعه به سمت خیابان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور و میدان حضرت امام خمینی(ره) اعلام کرد.

وی افزود: در قلعه رئیسی نیز راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از میدان حضرت امام حسین(ع) به سمت خیابان امام خمینی(ره)، گلزار مطهر شهدا و خوابگاه شبانه روزی انجام می شود.

خاضع اظهار داشت: در چیتاب ساعت ۹:۳۰ صبح، از میدان بسیج به سمت میدان حضرت امام حسین(ع) و تجمع در دبستان شهید نوربخش و در مارگون ساعت ۹ صبح از گلزار شهید افتاده به سمت مصلای حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در لوداب ساعت ۹ صبح، از چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهرا(س) سپیدار از جلوی حوزه مقاومت بسیج حضرت امام رضا(ع) تا گلزار شهدا، در جاورده ساعت ۹ صبح از جلوی دبیرستان شمس تبریزی به سمت خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید ارشیا و گلزار شهدا و در سرفاریاب ساعت ۹ صبح از گلزار شهیدان دیرباز به سمت گلزار شهدای مرکزی و سرآسیاب نیز ساعت ۱۰ صبح، از میدان حضرت امام خمینی(ره) به سمت خیابان حضرت ولی عصر(عج)، خیابان شهید رجایی انجام می شود و محل تجمع نیز مسجد حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.

خاضع راهپیمایی ۱۳ آبان در بوستان را ساعت ۹ صبح  از جلوی بخشداری به سمت مدرسه مولوی و در ممبی را ساعت ۱۰ صبح از جلوی بخشداری به سمت حوزه مقاومت حضرت سیدالشهدا(ع) عنوان و محل تجمع را نیز دبیرستان شهید جهان نژادیان اعلام کرد.

کد خبر 4761423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha