۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳

حجت الاسلام حاجی صادقی:

نسل جدید انقلاب در دفاع از آرمان‌ها قدرتمندتر از نسل اول است

نسل جدید انقلاب در دفاع از آرمان‌ها قدرتمندتر از نسل اول است

قم - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نسل جدید انقلاب در دفاع از آرمان‌های نظام از نسل اول انقلاب با قدرت و بصیرت بیشتری وارد صحنه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در سخنرانی پایانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه دینداری ملت همیشه در صحنه ایران مانع از آن هست که با مستکبران سازش کنند، افزود: انقلاب اسلامی ایران متولد دینی است که بر عدالت گستری و مبارزه با جنایتکاران همچون آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و آل سعود تأکید دارد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان و مستکبران در طول تاریخ با عدالت‌خواهان در ستیز بوده‌اند، افزود: نسل جدید انقلاب در دفاع از آرمان‌های خود از نسل اول انقلاب با قدرت، بصیرت و هوشیاری بیشتری وارد صحنه شده است و خون شهدا را پاس می‌دارند که همین موضوع باعث عصبانیت دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم انقلابی قم همیشه در همه صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور داشته‌اند و فعالانه به میدان آمده‌اند، تصریح کرد: مبارزه ما با دشمنان اسلام و مستکبران ریشه قرآنی دارد ومنطق ملت ایران در استکبار ستیزی است.

تأکید بر هوشیاری در برابر شبیخون فرهنگی دشمن

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی با هوشیاری کامل با شبیخون فرهنگی دشمنان در فضای مجازی مقابله می‌کنند، گفت: دشمنان می‌خواهند این اراده جوانان را تغییر دهند و آنان را از مکتب سیدالشهدا دور کنند ولی باید بدانند که نسل جدید انقلاب نسبت به نظام و رهبری وفادار است و استکبار این ارزوها را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین با تأکید بر اینکه امروز شاهد افول و شکست آمریکا و استکبار هستیم، گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در بدترین شرایط و وضعیت قرار دارد و در همه صحنه‌ها و میدان‌های مبارزه شکست خورده و سرافکنده است و ملت ایران سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است.

وی بر هوشیاری جوانان در دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: نمی‌توانیم حسینی و دیندار باشیم و با آمریکا و جنایتکاران کنار بیاییم و در برابر ظلم به مظلومان بی‌تفاوت باشیم.

ملت ایران هرگز با آمریکای عهد شکن تعامل نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دو شرط برای زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) را تولی و تبری دانست و گفت: عده‌ای که از تعامل صحبت می‌کنند و فرزندان انقلاب را اهل تقابل می‌دانند باید بدانند ملت ایران هرگز با آمریکای عهد شکن تعامل و سازش نمی‌کند زیرا این دستور قرآن است که با مستکبران مقابله کنید.

وی با تأکید بر اینکه تا پایان عمر خود حامی نظام و مطیع رهبری هستیم و ملت ایران ثابت کرده که اهل کوفه نیست و رهبر خود را تنها نمی‌گذارد، افزود: مسئولان و نخبگان باید بدانند که انقلاب اسلامی در ادامه مسیر خود با صلابت ایستاده و به اهداف خود می‌رسد ولی استکبار هر روز به پایان نزدیک می‌شود و دچار مرگ تدریجی شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان اظهار داشت: پیام این حضور گسترده در راهپیمایی و پیام ملت ایران به مسئولان و نخبگان جامعه این است که ولایت‌مدار باشند تا دشمنان همچون گذشته در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند و آرزوی نابودی نظام اسلامی را به گور ببرند.

کد خبر 4763330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha