۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۳۴

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهارستان:

روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است

روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است

بهارستان- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهارستان گفت: روحیه استکبارستیزی با اندیشه های امام (ره) از مرزهای ایران فراتر رفته است.

حجت الاسلام علی پناهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مراسم باشکوه ۱۳ آبان اظهار داشت:این روز یادآور حوادث مهمی است که در بیرون راندن استکبار و شکل گیری انقلاب نقش اساسی داشت.

پناهی افزود: در ۱۳ آبان ۴۳ ماموران رژیم منحوس شاه حضرت امام خمینی (ره) را در قم دستگیر و با دستور اربابش آمریکا به ترکیه تبعید کردند در سال ۵۷ دانش آموزان انقلابی و با بصیر تهران به دخالت های آمریکا در ایران اعتراض و راهپیمایی کردند ولی ماموران رژیم به آنان حمله و آنان را به خاک و خون کشیدند و در ۱۳ آبان ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام،لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند و به همین مناسبت نمایندگان مردم در خانه ملت این روز مهم را روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری کردند.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد:طلاب، علماء و روحانیون انقلابی و بسیجی در طول تاریخ همواره در کنار مردم و اقشار مختلف جامعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان در برابر قدرت های بزرگ و ستمگر ایستاده ومقاومت را سر لوحه اقدامات خود قرار داده اند.

پناهی افزود:خداوند متعال انسان را با فطرتی ظلم ستیز و استکبار ستیر آفریده است و طبع انسان عدالت خواه و مخالف تجاوز به حقوق دیگران است لذا ارسال پیامبران نیز از طرف خداوند منان برای همین منظور و هدایت کلی بشر بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: اراده دیگر خداوند متعال بر آن است که انسانهای ضعیف و مظلوم در برابر ظلم حفظ شده و مظلوم به پا خواسته و بر طاغوت و استکبار قیام کند و دادخود را از آنان بگیرد و حاکمیت که امانت الهی است به دست صالحان و مومنان واقعی اداره شود .

کارشناس مسائل سیاسی گفت : امروز به برکت اندیشه ها و ایدئولوژی امام راحل(ره)  و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدای این انقلاب روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه وحق طلب و آزاده را فراگرفته است.

وی در پایان افزود: از جمله پیام ها و درس های ۱۳ آبان ولایتمداری، مبارزه با استکبار،اتحاد همه اقشار و مقابله با نفوذ سیاسی امریکا و مبارزه با فساد ، فقر و ایجاد روحیه مقاومت است.

کد خبر 4763799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha