۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۱۵

‌مدیرکل راهداری استان همدان:

ناوگان حمل و نقل همدان حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه را ندارند

ناوگان حمل و نقل همدان حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه را ندارند

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بااشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت گفت: ناوگان راهداری و حمل و نقل عمومی همدان حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پناهنده پیش از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی امور حمل و نقل کالا و مسافر و در جمع مدیران شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر و انجمن های صنفی همدان به نرخ جدید بنزین اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بالایی در بخش حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ساز صرفه‌جویی سوخت شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بااشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت گفت: ناوگان راهداری و حمل و نقل همدان حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه را ندارند و اقدام خودسرانه منجر به باطل شدن کارت هوشمند راننده خواهد شد.

پناهنده مدیریت حمل و نقل عمومی را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه باید به این مقوله توجه شود، گفت: طی ۲ ماه آینده سامانه ای برای ارزیابی میزان مصرف بنزین در سواری کرایه ها طراحی می شود که بر این اساس پیمایش بنزین و سوخت مصرفی در اختیار ناوگان سواری کرایه قرار می گیرد.

پناهنده تخصیص سهمیه مناسب به ناوگان سواری کرایه را مورد اشاره قرار داد گفت: در این صورت مسافران اشتیاق بیشتری به استفاده از ناوگان سواری کرایه نشان خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: باید با ایجاد وحدت رویه و آگاهی دادن به صنوف از ایجاد هر گونه تنش بین صنف وابسته جلوگیری و از پخش اخبار غیرواقعی و نشر اکاذیب پرهیز شود.

کد خبر 4775829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha