۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۹:۰۸

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

مراکز شلتر در اراک و ساوه برای پذیرش معتادان متجاهر آماده است

مراکز شلتر در اراک و ساوه برای پذیرش معتادان متجاهر آماده است

اراک- مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: مرکز شلتر آقایان و بانوان در شهرستان های اراک و ساوه از آمادگی لازم برای پذیرش معتادان متجاهر و بی سرپناه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا امینی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: مرکز ماده ۱۶ و ماده ۱۵ بهزیستی برای پذیرش معتادین متجاهر از آمادگی لازم برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به راه اندازی مرکز ماده ۱۶ بالغ بر ۷۰۰ نفر معتاد متجاهر استان پذیرش شدند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: با توجه به بهره برداری مرکز غربال در آینده نزدیک امیدواریم بتواند پاسخگوی نیاز معتادین متجاهر باشد.

امینی بیان داشت: مرکز شلتر آقایان و بانوان در شهرستان های اراک و ساوه از آمادگی لازم برای پذیرش معتادین در راه مانده و متجاهر برخوردار است.

وی افزود: در پنج ماهه نخست امسال مبالغی از بهزیستی کشور به شلتر ها تخصیص پیدا کرد تا آمادگی لازم برای پذیرش معتادین متجاهر را داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی تیم درمان خوبی در مرکز ماده ۱۶ مستقر است. همچنین طرحی توسط بهزیستی در قالب ساماندهی معتادین متجاهری که از مراکز ما ترخیص شوند، ابلاغ شده و خدمات مددکاری و روانشناس به این افراد ادامه می یابد.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات مرکز غربال آماده شده است. با توجه به فصل سرما و نیاز به پزشک در مرکز غربال از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می رود در صورت امکان یک پزشک برای مرکز غربال معرفی کنند.

امینی گفت: مشکل دوربین های مرکز غربال باید رفع شود و از سوی دفتر اجتماعی استانداری قرار بود ۴۰ میلیون تومان به ما اختصاص دهند که تاکنون مبلغی در این خصوص به اداره کل بهزیستی استان پرداخت نشده است.

کد خبر 4777403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha