۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲

با صدور پیام انجام شد؛

دعوت مختارپور از مردم برای راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران در تهران

دعوت مختارپور از مردم برای راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران در تهران

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیامی از کتابداران و مردم برای مشارکت در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با صدور پیامی از کتابداران و آحاد مردم تهران، برای حضور در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران دعوت کرد.

متن پیام مختارپور به شرح زیر است:

بسم‎ الله الرحمن الرحیم

و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا (نساء / ۱۴۱)

امروز وابستگان استکبار جهانی به سرکردگی رژیم رو به زوال امریکا و پیاده‎نظام شیطانی‎اش رسمِ آشوب‎طلبی و وهمِ براندازیِ نظام اسلامی پیشه کرده‎اند؛ اما هرگز کار بدان‎جا نمی‎رسد که خورشید حقانیت ِاسلام و انقلاب اسلامی در اثر شعله‎های کینه شیاطین غروب کند؛ چرا که وعده خدای متعال است که «إن تنصرالله ینصرکم».

اگر دیروز فتنه‎گران و اشرار با آشوب در خیابان‎ها و به آتش کشیدن «تفکر» و فرهنگ در قامت کتابخانه‎های شهر و تخریب اموال عمومی به بهانه معیشت و اقتصاد، نقاب از چهره برداشتند، اینک امت بصیر ایران علیرغم همه سختی‎ها و تنگناهای معیشتی، به تاسی از کلام امیر مومنان علی‎ (علیه‌السلام) که «الا و لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر» به میدان بصیرت می‎آیند و صفوف خود را با فتنه‎گران جدا خواهند کرد.

در این میان کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور به مصداق آیهٔ شریفهٔ «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم»* صف در صف و در کنار آحاد مردم شریف ایران اسلامی، فردا به صحنه بروز و ظهور وحدت و بصیرت آمده و دِین خود را به انقلاب و اسلام ادا خواهند نمود و  به جهانیان ثابت می‎کنند که سنت الهی تغییر ناپذیر است و شیطان بزرگ و مجموعهٔ وابسته به آن، محکوم به فنا و نابودی‎ است؛ ان‎شاءالله

* هر نیرو و ابزاری که در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید!، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید. (انفال /۶۰)

کد خبر 4779928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی AE ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      هر وقت اجازه دادین مردم عادی هم اعتراض و تجمع قانونی داشته باشن ما هم شرکت میکنیم