۸ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹

گروه‌های منتخب نخستین مهرواره سرود آفرینش استان بوشهر معرفی شدند

گروه‌های منتخب نخستین مهرواره سرود آفرینش استان بوشهر معرفی شدند

گناوه - در آئین اختتامیه نخستین مهرواره سرودآفرینش استان بوشهر گروه سرود مرکز فرهنگی هنری دیلم با اجرای سرودنچ نچک (دعای باران) به عنوان گروه برتر استان و راه یافته به مرحله کشوری انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرواره سراسری سرود آفرینش برای نخستین بار و همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر به میزبانی مرکز کانون فکری کودکان و نوجوانان گناوه برگزار شد.

در نخستین مهرواره سرود آفرینش استان چهار گروه منتخب از مراکز گناوه، دیلم، وحدتیه و شبانکاره حضور داشتند و به اجرای برنامه و رقابت با هم پرداختند.

فاطمه ارشادی رئیس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیئت داوران این مهرواره متشکل از احمد حمیدیان، کیامرث خورده بین و بهمن عبدالشیخی بودند که به بررسی آثار گروه‌های شرکت کننده پرداختند.

رئیس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گناوه تصریح کرد: در آئین اختتامیه این مهرواره بر اساس رأی داوران، گروه مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دیلم با اجرای سرود نچ نچک (دعای باران) به عنوان گروه برتر و برگزیده و راه یافته به مرحله کشوری انتخاب شد.

ارشادی ادامه داد: در این آئین برگزیده بخش همخوان دختر به مرکز فرهنگی هنری شبانکاره اختصاص یافت.

وی گفت: سوسن حیاتی از مرکز فرهنگی هنری دیلم در بخش خلاقیت به عنوان برگزیده این مهرواره معرفی شد.

ارشادی بیان کرد: برگزیده بخش بروشور فاطیما لشکری از مرکز فرهنگی هنری گناوه برگزیده و معرفی شد.

وی عنوان کرد: در بخش رهبری گروه سرود عبدالله رضایی رهبر گروه سرود مرکز فرهنگی هنری وحدتیه با سرود «آینه روی خمینی» به عنوان نفر برگزیده این بخش شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده بخش آهنگ محسن کاظمی، میلاد خواجه گیری و ایمان بابایی از مرکز فرهنگی هنری دیلم شناخته شدند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه گفت: در بخش شعر محمد بحرینی فرد از گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شبانکاره به عنوان نفر برتر این بخش معرفی شد.

در آئین اختتامیه این مهرواره از نفرات و گروه‌های برتر تجلیل شد.

مرحله کشوری مهرواره سرود آفرینش اسفندماه امسال در گیلان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4810135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha