۹ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱

امام جمعه موقت تهران:

توطئه‌های آمریکا شکست خورده است/ ملت ایران خسته نمی‌شود

توطئه‌های آمریکا شکست خورده است/ ملت ایران خسته نمی‌شود

بوشهر - امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه توطئه‌های آمریکا شکست خورده است، گفت: ملت ایران محکم و استوار در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستاده و خسته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی پیش از ظهر دوشنبه در تجمع بصیرتی ۹ دی در مصلی جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم در روز نهم دیماه با شعار «این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» به میدان آمدند و فتنه را خاموش کردند.

وی با اشاره به مقابله مردم با خواب‌هایی که دشمنان برای این نظام دیده بودند، خاطرنشان کرد: دشمن شمشیر را از رو کشیده است و طی عمر این انقلاب انواع دشمنی‌ها را در حق این مردم و کشور داشته است ولی مردم این کشور مقابل دشمن ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت تهران از رئیس‌علی دلواری و شهید عاشوری به عنوان نمادهای مقاومت در مقابل دشمنان نام برد و اضافه کرد: با افزایش دشمنی‌های دشمنان، فریاد ملت ایران رساتر و مشت‌هایش محکم‌تر می‌شود.

وی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای خاموش‌کردن چراغ فتنه در منطقه، به جنگ داخلی و خارجی آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: در عرصه داخلی توطئه آمریکا دقیقاً توطئه براندازی است.

خاتمی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اکنون بر خلاف گذشته با وقاحت اعلام می‌کنند که دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: آنها می‌خواهند ولی نمی‌توانند چون نظام انقلابی ایران بنایی محکم و مستحکم با ستون‌های پولادین از عنایات خدا، وجود رهبری، مردم وفادار و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از همه ابزار خود برای ترویج ناامیدی در ایران استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: مشکلات کشور حل خواهد شد و روسیاهی به ذغال‌هایی که ناامیدی پمپاژ کردند باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شبکه‌های بیگانه اعتقادات جوانان را هدف قرار داده‌اند، افزود: دشمن دنبال تضعیف ارزش‌ها است و بعضی‌ها اصرار دارند نمادهای انقلاب را بزدایند و ارزش بالای شهدا را کمرنگ کنند.

وی با اشاره به اینکه برداشتن نام شهدا از برخی معابر و میادین توطئه دشمنان بوده است، اضافه کرد: این نقشه دشمن توسط برخی افراد در داخل انجام می‌شود و می‌خواهند کاری کنند که جهاد دیگر یک ارزش نباشد و سابقه رزمندگی پرافتخار نباشد.

خاتمی دیگر توطئه دشمنان را تزریق ناامیدی دانست و تصریح کرد: می‌گویند نظام در شیب سقوط است در حالی که آمریکا در منطقه رو به سقوط است و نظام به فضل خداوند توانمند به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با این اقدامات دشمنان خسته نمی‌شود تاکید کرد: ترویج ناامیدی بازی در میدان دشمن است و باید همه مراقب باشیم که وارد بازی دشمنان نشویم.

امام جمعه موقت تهران از تزریق دروغ، خیانت، بی اعتمادی در نظام اسلامی به عنوان دیگر توطئه دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان مراقب حرف‌ها و وعده‌هایشان باشند، چرا که خلف وعده و دروغ از سوی یک مسئول بدتر است.

وی توطئه دیگر دشمن را شکستن ابهت ستون خیمه انقلاب که همانا ولایت است دانست و خاطرنشان کرد: گسترش فساد، کنار کشیدن مردم از انقلاب نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تشدید اختلافات از دیگر توطئه‌های دشمنان است.

خاتمی بر لزوم حضور گسترده در انتخابات تاکید و تصریح کرد: هر رأی که در صندوق ریخته می‌شود یک آری دیگر به انقلاب است. پس همه خود را برای حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی آماده کنند.

کد خبر 4811261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha