۱۲ دی ۱۳۹۸، ۰:۲۵

محفل انس با قرآن در شهر بیدستان قزوین برگزار شد

محفل انس با قرآن در شهر بیدستان قزوین برگزار شد

قزوین- به مناسبت میلاد خجسته حضرت زینب (س) محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در مسجد سیدالشهدای بیدستان در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) محفل انس با قرآن چهارشنبه شب با حضور قاری بین المللی حامد شاکر نژاد، صادق قندی بخشدار محمدیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیدستان در مسجد سید الشهدا این شهر برگزار شد.

صادق قندی بخشدار محمدیه در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) به سیره و زندگی بانوی بزرگ صبر و مقاومت اسلام اشاره کرد و گفت: الگو گرفتن از آن حضرت موجب تقویت روحیه صبر و شکیبایی در مردم می‌شود.

وی بیان کرد: حضرت زینب (س) اسوه پرهیزگاری، صبر و ایستادگی است که با شهامت و با بیان شجاعانه و روشنگرانه خود قیام و نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت و تسلی بخش آلام بازماندگان قیام کربلا شد و اینگونه بزرگ پرستار حماسه حسینی لقب گرفت.

بخشدار محمدیه تصریح کرد: هر حرکتی که در راستای دین اسلام صورت گیرد در جهت پیروی از مکتب اهل بیت و قرآن کریم است و بایستی برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه همت کرد تلاوت قرآن را در بین خانواده‌ها نهادینه کرد و رواج داد.

وی افزود: قرآن کتاب الهی است که انسان را از تاریکی و ظلمت به سوی نورانیت الهی و سعادتمندی دنیا و آخرت هدایت می‌کند.

در این مراسم قاریان برتر کشوری آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند.

کد خبر 4813905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha