۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۵۴

افضلی فرد:

اتحاد سیاسی ثمره شهادت سردار«سلیمانی»بود/شکست ناپذیری جبهه مقاومت

اتحاد سیاسی ثمره شهادت سردار«سلیمانی»بود/شکست ناپذیری جبهه مقاومت

اردبیل - تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: اتحاد سیاسی بین سلایق و گرایش‌های مختلف و حضور میلیونی در راهپیمایی های استکبارستیزی از ثمرات خون مطهر سردار «سلیمانی» بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی افضلی فرد ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در شهرستان اردبیل عنوان کرد: اتحاد و همبستگی مضاعف گرایش‌ها و سلایق مختلف سیاسی و حضور در راهپیمایی گسترده میلیونی استکبار ستیزی از ثمرات خون مطهر شهید سلیمانی است که دشمنان آن را پیش بینی نکرده بودند.

به گفته وی این اتحاد و حضور پرشور و مثال زدنی مردم در جای جای کشورهای اسلامی و در شهرهای مختلف ایران و مناطقی همچون کاظمین، بغداد و نجف و کربلا بی سابقه بود؛ اتحادی که آمریکایی‌ها آن را در خواب نیز نمی‌دیدند.

این تحلیل گر و کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: چنین همبستگی و اتحاد میلیونی در شرایطی رقم خورد که دشمنان نظام از هم اکنون برای ایجاد اغتشاش در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی کرده بودند تا در نهایت با حضور چنین نیروهای گسترده مردمی در محکومیت استکبار تمامی رشته‌های آنان پنبه شود.

افضلی‌فرد یادآور شد: فرهنگ مقاومت با تلاش‌های سردار سلیمانی تبدیل به مکتب مقاومت شده و هم اکنون شاهد توسعه چنین نگرش و رویکردی در منطقه هستیم.

به گفته وی اتفاقات اخیر و ترور سردار سلیمانی و همرزمانش بار دیگر نشان داد که آمریکا تحت هیچ شرایطی پایبند مذاکره و معاهدات خود نیست. این کشور در شرایطی که کشورهای مختلف را برای سازش با ایران و نشستن پای میز مذاکره واسطه قرار می‌دهد؛ از سوی دیگر خبیثانه‌ترین توطئه‌ها را طراحی و پیاده سازی می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه در چنین شرایط سختی باید بر روی تقویت توانمندی‌های داخلی تمرکز ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: دشمن با به شهادت رساندن سردار سلیمانی خطای محاسباتی انجام داد.

وی ادامه داد: آمریکا بر این تفکر بود که چون محور مقاومت با حضور سردار سلیمانی در عرصه‌های مختلف پیروزمندانه ظاهر می‌شود؛ با حذف این سردار رشید اسلام کل محور مقاومت از هم پاشیده خواهد شد اما این را درک نکردند که محور مقاومت تبدیل به مکتب شده و قائم به شخص نیست.

کد خبر 4821470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha