۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۰۴

سرپرست فرمانداری ویژه ری:

امکانات اداره محیط زیست ری با مشکلات شهرستان همخوانی ندارد

امکانات اداره محیط زیست ری با مشکلات شهرستان همخوانی ندارد

ری- سرپرست فرمانداری ویژه ری با بیان اینکه محیط زیست ری باید توسعه پیدا کند، گفت: امکانات اداره محیط زیست ری با مشکلات شهرستان همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از ۳ طرح زیست محیطی در ری طی سخنانی با اشاره به اینکه برای پروژه زیست محیطی که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است اظهار داشت: این پروژه به مناسبت روز هوای پاک مورد بهره برداری واقع شده است.

توکلی کجانی با تاکید بر ایجاد کمربند فضای سبز اطراف کارخانه‌های ری گفت: شهرک انرژی استان تهران در قالب پالایشگاه تهران در شهرستان ری قرار گرفته و می‌خواهیم که همه واحدهای تولیدی در این شهرک نسبت به توسعه فضای سبز و ایجاد کمربندی سبز در اطراف کارخانه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه ری با بیان اینکه محیط زیست ری باید توسعه پیدا کند افزود: باید نسبت به تنوع واحدهای صنعتی محیط زیست ری نیز ارتقا یابد و نیروی انسانی و امکانات نیز مطابق آن بیشتر شود چرا که امکانات سخت افزاری و ترم افزاری اداره محیط زیست شهرستان ری با مشکلات این شهرستان همخوانی ندارد.

وی عنوان داشت: علی رقم وجود ظرفیت‌های بسیار صنعتی موضوعات محیط زیست ری نادیده گرفته شده است و در این خصوص استاندار تهران به جد پیگیر مسائل زیست محیطی شهرستان ری است.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: مردم منطقه از مسائل زیست محیطی بسیار رنج می‌برند به عنوان مثال آرادکوه بوی نامطبوعی را به مشام مردم تحمیل می‌کند و شاخص آلایندگی در ری در برخی اوقات بسیار بالاست که بایستی ضمن تخصیص اعتبارات لازم، تمهیدات لازم در راستای کاهش آلودگی هوای ری اتخاذ شود، لذا اجرای پروژه‌های کاهش آلاینده‌های زیست محیطی یکی از راهکارهای مهم کاهش آلودگی هوا است و امروز شاهد افتتاح یک پروژه ارزشمند هستیم که با رویکرد پایش مستمر آنالیزورهای خروجی دود است.

کد خبر 4830705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha