۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۰۷

فرماندار دهلران:

۴۷ پروژه طی دهه فجر در دهلران کلنگ زنی و افتتاح می شود

۴۷ پروژه طی دهه فجر در دهلران کلنگ زنی و افتتاح می شود

دهلران-فرماندار شهرستان دهلران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۴۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۴۱ پروژه بهره برداری و ۶ پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهار داشت: بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه‌ها هزینه شده است که زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر را فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۱ پروژه اقتصادی هستند که ۹ پروژه آنها بهره برداری و ۲ پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود که زمینه اشتغال ۳۵ نفر در این طرح‌های اقتصادی فراهم است.

عسگری افزود: پروژه‌های کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند.

فرماندار دهلران به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: جلب مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات از رویکردهای مهم است و همه باید در ایجاد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صدوق‌های رأی همت کنند.

عسگری گفت: مدیران حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده کنند و چنانچه مشاهد شود مدیر متخلف قبل از انتخابات غزل خواهد شد.

کد خبر 4831779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha