۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۳۴

در دهه فجر؛

۴۱۵ پروژه در استان البرز بهره‌برداری می‌شود

۴۱۵ پروژه در استان البرز  بهره‌برداری می‌شود

کرج - استاندار البرز همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب از بهره برداری و آغاز عملیات ۴۱۵ پروژه در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این ایام باید گرامی بداریم یاد و خاطر شهدا و اما راحل را که اگر نبود اهداف بلند امام عزیز و از جان گذشتگی شهدا اکنون ما نمی‌توانستید در امنیت و استقلال به توسعه و پیشرفت کشور فکر کنیم.

وی در خصوص پروژه‌هایی که در این هفته به بهره برداری میرسند، افزود: ۲۹۰ پروژه در شهرستان‌های استان بهره برداری می‌شود.

استاندار البرز تصریح کرد: از این تعداد ۶۰ پروژه با اعتباری حدود ۱۰۷ میلیارد تومان در کرج، ۱۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان در ساوجبلاغ، در نظرآباد ۳۶ پروژه با اعتباری حدود ۴۱ میلیارد تومان، در فردیس ۱۴ پروژه با حدود ۱۵ میلیارد تومان، در طالقان ۴۴ پروژه با حدود ۲۲ میلیارد تومان و در اشتهارد ۲۲ پروژه با حدود ۴۵ میلیارد تومان در بخش دولتی پروژه‌های است که در این دهه در استان به بهره برداری می‌رسد.

شهبازی عنوان کرد: همچنین یکی از پروژه‌های مهم راه سازی ما در استان البرز پروژه ادامه آزادراه شهید همت با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان و قطعه اول آزادراه تهران-شمال که در محدوده استان قرار دارد با حدود هزار میلیارد تومان اعتبار است که با حضور مسئولین ملی به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: مجموع پروژه‌هایی که در دهه فجر سال جاری در استان البرز به بهره برداری می‌رسد ۳۰۵ پروژه دولتی با اعتباری حدود دو میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان است.

استاندار البرز بیان کرد: از تعداد پروژه‌هایی که در این دهه به بهره برداری می‌رسد ۱۳ پروژه با اعتباری حدود ۳۹۱ میلیارد تومان به مربوط به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد است.

شهبازی همچنین در خصوص پروژه‌های بخش خصوصی در دهه فجر گفت: بر این اساس در کرج ۹ پروژه با اعتباری حدود ۷۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۷۱ نفر، در ساوجبلاغ ۲۱ پروژه با اعتباری حدود ۱۶۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۹۷۰ نفر و در نظرآباد ۲۲ پروژه با اعتباری حدود ۱۱۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۶۳۴ نفر افتتاح می‌شود.

اشتغالزایی بیش از ۳ هزار نفر با بهره برداری از پروژه‌های بخش خصوصی در البرز

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در فردیس ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۸۵ نفر، در اشتهارد ۵۴ پروژه با اعتباری حدود ۴۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هزار و ۲۰ نفر و در طالقان یک پروژه با اعتباری حدود ۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۸۰ نفر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهبازی گفت: در مجموع ۱۱۰ پروژه بخش خصوصی با اعتباری حدود ۹۸۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۳ هزار و ۲۶۰ نفر در ایام دهه فجر در البرز به بهره برداری می‌رسد.

استاندار البرز همچنین در خصوص پروژه‌هایی که در این ایام عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، افزود: اجرایی ۴۲ پروژه با اعتباری حدود ۸۰۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

کد خبر 4843256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha