۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰

استاندار بوشهر:

احداث گلخانه کشاورزی در استان بوشهر ۳۰۰ درصد افزایش یافته است

احداث گلخانه کشاورزی در استان بوشهر ۳۰۰ درصد افزایش یافته است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: با حمایت‌های صورت گرفته برای توسعه کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر، احداث گلخانه کشاورزی در سطح استان ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان، ۴۵۰ هکتار آبیاری تحت فشار و افتتاح ۴ واحد سردخانه محصولات کشاورزی در شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسید. ظرفیت سردخانه‌های افتتاح شده هزار و ۱۰۰ تن است و ۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

استاندار بوشهر صبح شنبه در این مراسم گفت: عملکرد دولت مایه افتخار است چرا که در سخت‌ترین شرایط مالی قرار دارد اما روند توسعه ادامه دارد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی احداث گلخانه کشاورزی در استان بوشهر یادآور شد: تا سال ۹۲ حدود ۹۲ هکتار گلخانه در استان اجرا شده بود اما این رقم امروز به ۳۹۳ هکتار گلخانه کشاورزی رسیده است.

وی در مورد طرح‌های آبیاری نوین در استان بوشهر گفت: در دو سال گذشته هفت هزار و ۵۵۷ هکتار آبیاری نوین در استان اجرا شد.

استاندار بوشهر گفت: از منابع اعتباری باید به درستی استفاده کنیم، درست هزینه کردن منابع محدود رمز موفقیت در انجام پروژه‌هاست و این روش در استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی زیرساختی با وجود تحریم و مشکلات عمده مالی توسط دولت در استان کاری ارزشمند و مهم است.

عملیات اجرایی توسعه شبکه گاز به ۱۶ روستای دشتستان با ۱۷۸ میلیارد ریال با حضور استاندار بوشهر آغاز شد. همزمان ۲۳ پروژه گازرسانی در دشتستان با ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

در ادامه سفر استاندار به دشتستان، پروژه‌های مخابراتی دشتستان با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل فیبرنوری بوشکان به تنگ ارم، سایت ۳G ایرانسل در رودفاریاب و G۴ در دهرپد علیا، فیبرنوری سعد آباد به هلپه‌ای، بهره برداری از تلفن ثابت شهرک آبرسانی برازجان و ایجاد پوشش همراه در روستای باغ تاج است.

کد خبر 4847301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha