۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳

در دانشگاه امام صادق(ع)؛

وبینار بین المللی ادیان ابراهیمی و تئوری‌های مدیریت برگزار می شود

وبینار بین المللی ادیان ابراهیمی و تئوری‌های مدیریت برگزار می شود

وبینار بین المللی «ادیان ابراهیمی و تئوری‌های مدیریت؛ فرصتها و چالشها» ۲۹ بهمن در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبینار بین المللی «ادیان ابراهیمی و تئوری‌های مدیریت؛ فرصتها و چالشها» روز ۲۹ بهمن با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه امام صادق (ع) و انجمن رفتار سازمانی برگزار می‌شود.

سخنران اصلی این وبینار، علی اصلان گوموسی (Ali Aslan Gümüsay) است. اصلان دکتری خود را از دانشگاه آکسفورد دریافت کرده و هم‌اکنون پژوهشگر پسا دکتری در دانشگاه هامبورگ آلمان است. بخش قابل توجهی از تحقیقات او در زمینه تأثیر ادیان ابراهیمی (به طور خاص اسلام) بر تئوری و عمل مدیریت است. او موفق شده از چندین مؤسسه و سه دانشگاه معتبر در دنیا (آکسفورد انگلستان، هامبورگ آلمان و وین اتریش) برای انجام تحقیقات خود حمایت مالی بالغ بر ۴۸۰ هزار یورو دریافت کند.

مقالات این پژوهشگر جوان و فعال در حوزه مدیریت اسلامی در معتبرترین مجلات مدیریتی جهان (از جمله مجلات آکادمی مدیریت) به چاپ رسیده و بدون تردید نقش مؤثری را در تقویت گفتمان مدیریت دینی در جامعه علمی مدیریت جهان ایفا کرده است.

وبینار بین المللی یا سمینار مبتنی بر وب یا سمینار آنلاین «ادیان ابراهیمی و تئوری‌های مدیریت؛ فرصتها و چالشها» روز ۲۹ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

کد خبر 4852073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha