۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶

«جشن ملی»؛

واکنش آیت الله جنتی به تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا

واکنش آیت الله جنتی به تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان به تحریم آمریکا علیه اعضای شورای نگهبان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آنچه برای ما یک ضرورت و وظیفه شرعی، عقلی و ملی است، مشارکت در امر انتخابات است.

وی افزود: هر چه مشارکت بیشتر باشد به نفع اسلام، مردم، مملکت و به ضرر دشمن است. اگر جایی کمتر باشد قضیه عکس می‌شود؛ لذا ما باید بدانیم داریم چکار می‌کنیم.

دبیر شورای نگهبان گفت: هر چه آرا بیشتر باشد، قدرت نظام ما را نشان می‌دهد و دشمن و غیر دشمن روی این حساب می‌کنند و معلوم می‌شود مردم وفادارند و پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و این نظام را قبول دارند.

جنتی با اشاره به اینکه هر رأیی که داده می‌شود مشت محکمی بر دهان ترامپ است، گفت: باید این را در نظر داشته باشیم و این دستور اسلام است که هرکجا دشمن ناراحت می‌شود همان کار را انجام دهید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: من سوال می‌کنم آیا دشمن مایل است که ما بیشتر رأی دهیم یا کمتر؟ معلوم است که نظر دشمن این است مردم کمتر بیایند تا سواستفاده و بهره برداری کند که مردم نسبت به مملکت و نظامشان علاقه‌ای ندارند.

آیت الله جنتی افزود: پس اینجاست که باید وظیفه خود را بشناسیم. این فقط مسئله اسلامی نیست بلکه به نفع مملکت و نظام و مردم است.

وی همچنین گفت: حتی غیر مسلمان و یهودی و زرتشتی و لامذهب و بی دین هم نفع مملکتش به جیب همه رفته و دودش به چشم همه می‌رود، بنابراین همه باید یکصدا و یکدست باشند برای اینکه بتوانند این نظام را با رأی شأن تقویت کنند.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: امیدوارم خدا عقلی دهد که مصلحت خودمان را تشخیص دهیم و با احساسات غلط به نفع دشمن کار نکنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تحریم گفت: بله ما را تحریم کردند من دارم به این فکر می‌کنم اینهمه پول‌هایی که در صندوقهای امریکا میریزم را چکار کنیم؟! این همه در بانک‌های امریکا پول ریختیم حالا نمی‌شود انها را برداشت کنیم؛ بعد هم نمی‌توانیم انجا به جشن کریسمس برویم و شرکت کنیم!

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: واقعاً خریت ارثی نیست. این آقا باید یک آرم خریت در پیشانیش بزنند تا هر کس می‌آید ببیند که این خر است؛ من نمی‌فهمم چه فکری می‌کند؟ ما چه ضرری می‌کنیم از این اقدام؟ (این واکنش جنتی با خنده خبرنگاران مواجه شد).

کد خبر 4858408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha