۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲

دوشنبه در شهر کتاب الف؛

نشست مرور کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» برگزار می‌شود

نشست مرور کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» برگزار می‌شود

نشست مرور کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» نوشته مگان دیواین روز دوشنبه ۵ اسفند در شهرکتاب الف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مرور کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» و گپ‌وگفت درباره سوگ و فقدان روز دوشنبه۵ اسفند در شهر کتاب الف برگزار می‌شود.

از دست دادن عزیزان، فقدان و رویارویی با آن، از مسائلی است که خواه‌ناخواه با آن درگیر می‌شویم. هرچندگاه حجم این فقدان و اندوه، می‌تواند چنان گسترده باشد که به یک فقدان و سوگ جمعی بدل شود اما باز مواجه فردی با آن و عبور از سوگ مسئله مهمی است.

کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» به‌تازگی توسط نشر میلکان منتشر شده و تجربیات شخصی مگان دیواین، پس از درگذشت ناگهانی همسرش را شامل می‌شود. نویسنده این‌کتاب که خود سال‌ها به‌عنوان درمانگر فعالیت داشته و در حل مشکلات دیگران کمک می‌کرده، با رخ‌دادن این‌اتفاق متوجه می‌شود تمام راهنمایی و نصایح در سوگ و فقدان کارآمد نیست. او در این‌کتاب شیوه صحیح عبور فردی را از سوگ و دیگرانی که در کنار شخص سوگوار هستند، به  چالش می‌کشد.

کتاب« عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» مخاطب را تشویق می‌کند در ارتباط با عشق، فقدان، دلشکستگی و جامعه تجدید نظر کند.

در نشست معرفی این‌کتاب، سید مهدی یوسفی جامعه شناس، سعید صدقی روان‌شناس و سیده سارا ضرغامی و آرزو مومیوند مترجمان اثر حضور داشته و درباره آن سخنرانی می‌کنند.

این‌برنامه روز دوشنبه ۵ اسفند از ساعت ۱۸ در شهر کتاب الف واقع در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4859971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha