۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۵۱

در دیدار امیر دریادار سیاری با وزیر بهداشت مطرح شد؛

اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

 اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سعید نمکی دیدار و در خصوص آمادگی ارتش برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری در این خصوص گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سعید نمکی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس ستاد ارتش در این دیدار با تاکید بر آمادگی ارتش برای همکاری همه جانبه با وزارت بهداشت گفت: با دستور فرمانده محترم کل ارتش و برابر هماهنگی با وزارت بهداشت، تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران و شهرستان‌ها با حضور کادر درمانی اعم از پایور و وظیفه برای امداد رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تجهیز شده و آماده خدمات رسانی است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: مجموعه بهداشت و درمان ارتش اعم از دانشگاه علوم پزشکی و معاونت‌های بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش آمادگی لازم برای همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا را دارند و ارتش همچنان که در عمل اثبات کرده است همواره خود را فدایی ملت شریف ایران می‌داند و در مقابله با کرونا نیز، با تمام وجود در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: برابر اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی داریم از ظرفیت‌های موجود در ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای کمک به رفع آلودگی و همچنین آموزش در سطح کلان، با وزارت بهداشت همکاری کنیم.

کد خبر 4863288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha