۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸

در پیامی تاکید شد؛

جامعه پزشکی خط مقدم عرصه سلامت هستند

جامعه پزشکی خط مقدم عرصه سلامت هستند

شاهرود- امام جمعه شاهرود در پیامی خطاب به به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از زحمات شبکه درمانی این شهرستان تقدیر کرد و جامعه پزشکی را خط مقدم عرصه سلامت دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی در پیامی از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های شهرستان شاهرود به واسطه مقابله با کرونا تقدیر کرد. متن پیام به این شرح است:

قال الرضا (علیه السلام):
مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ.
هر کس سپاس خدمتگزاران را نگوید سپاس خدای بزرگ را بجا نیاورده است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود

چندی است که وسعت تلاش‌های شما و همکاران محترمتان را در آوردگاهی سخت برای راندن مهمانی ناخوانده و نامبارک به نظاره نشسته‌ایم. چه زیبا درخشیدید در این میدان، تن‌هایتان محفوظ از گزند و دستانتان پر توان باد. بی شک تلاش جامعه پزشکی و کادر پرستاری آن دانشگاه که خط مقدم عرصه سلامت هستند بر کسی پوشیده نیست.

اقدامات جهادی شما به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «هم ارزش جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد و هم خدای متعال قطعاً به شما اجر خواهد داد».

این‌جانب بدین وسیله از کوشش‌های بی دریغ جنابعالی و همکارانتان در زمینه پیشگیری، کنترل و درمان ویروس (کرونا) در شهرستان با صفای شاهرود قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم. امید است با توکل به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) سلامت و پیروز باشید.

کد خبر 4868228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha