۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۴۸

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بیمارستان موقت ۱۴۰ تختخوابی در سقز راه اندازی می شود

بیمارستان موقت ۱۴۰ تختخوابی در سقز راه اندازی می شود

سنندج - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از راه اندازی بیمارستان موقت ۱۴۰ تختخوابی در سقز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی اظهار کرد: طی جلسه ای با ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان موارد پیشگیری از بیماری کرونا در استان مورد برسی قرار گرفت.

 فرمانده سپاه بیت المقدس تاکید کرد: این جلسه در راستای هماهنگی بیشتر بین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در بحث مبارزه با کرونا در استان به ویژه در سقز که همه گیری فراوانی در بیماری مذکور دارد، برگزار گردید.

 وی بیان کرد: در این جلسه مقرر گردید که یک بیمارستان صحرایی در سقز با ظرفیت ۱۴۰ تخت ایجاد شود و همچنین دو دستگاه آمبولانس برای این بیمارستان در نظر گرفته شود.

 فرمانده  سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: همچنین مقرر گردید با همکاری جنگ نوین سپاه بیت المقدس و نیز آتش نشانی سپاه بیت المقدس امکان عمومی شهر سقز ضدعفونی شود.

 سردار حسینی در ادامه سخنان به برخی از برنامه های معاونت بهداری سپاه بیت المقدس کردستان اشاره داشت و افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این معاونت اقدام به ضدعفونی امکان اداری و آشپزخانه سپاه بیت المقدس نموده است.

 وی تاکید کرد: همچنین ورود و خروج پرسنل، کادر و سربازان با دستگاه تب سنج به شدت کنترل می شود و از سوی دیگر برای حفظ بهداشت بیشتر، غذا در حال حاضر در ظروف یکبار مصرف سلف می گردد.

کد خبر 4871273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha