۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ خبر داد:

افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان تا پایان اردیبهشت ۹۹

افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان تا پایان اردیبهشت ۹۹

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ بازنشستگان تأمین اجتماعی و صندوق کشوری گفت: فرهنگیان شاغل وکارکنان حمل ونقل جاده‌ای می‌توانند مدارک پزشکی خود را تا پایان اردیبهشت برای دریافت خسارت ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ریاحی فر گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمام بیمه شدگان این شرکت شامل بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی، فرهنگیان شاغل و کارکنان حمل و نقل جاده‌ای کشور و سایر بیمه شدگان این شرکت می‌توانند مدارک و اسناد پزشکی سرپایی و بیمارستانی (بستری درمان) خود را تا پایان اردیبهشت سال آینده به شعب، نمایندگی‌های ویژه و دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور تحویل دهند.

وی گفت: هدف ما کاهش تردد بیمه شدگان در اماکن عمومی و حفظ سلامتی آنها بوده و بیمه شدگان می‌توانند از طریق شماره تماس ۷۵۰۱۳ پاسخ سوالات خود را از کارشناسان این شرکت دریافت کنند. همچنین سامانه ۱۶۶۶ نیز آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص بیماری کرونا است.

مدیرعامل آتیه سازان حافظ بیان کرد: به مراکز پرتردد همچون شعب، دفاتر نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور تاکید شده است اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن محیط به طور پیوسته انجام شود تا با رعایت سلامت کارکنان خدمات بهتری به بیمه شدگان صعب العلاج و اورژانس ارائه شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص ساعت کاری ادارات دولتی از سوی استانداران در سراسر کشور، شعب آتیه سازان حافظ نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در خدمت بیمه شدگان هستند.

کد خبر 4873778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha