۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات:

«جهش تولید» با تاکید بر امر پژوهش محقق می شود

«جهش تولید» با تاکید بر امر پژوهش محقق می شود

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر برداشتن گام‌های جدی در پژوهش و تحقیق در سال ۹۹ گفت: «جهش تولید» به عنوان شعار سال با توجه بر امر پژوهش محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال ۹۹ با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر امر پژوهش در سال «جهش تولید» اظهار داشت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اکنون صرفاً یک مرکز تحقیقاتی در کنار ده‌ها مرکز پژوهشی در کشور نیست، بلکه همراهی و همکاری با دانشگاه ها، سازمان ها و مؤسسات دیگر در پیشبرد فناوری های نوین حوزه فاوا و روان‌سازی فرایند تصویب طرح‌های پژوهشی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر جذب نخبگان دغدغه‌مند با پشتوانه رویکردهای علمی اقتصادی و تجلی عملی همکاری و همدلی اساتید و نخبگان فاوا در رشد و پیشرفت پروژه های مطرح و اساسی، گفت: جهش همه‌جانبه به سمت تراز بین‌المللی و ارتقاء سطح روابط علمی با برخی دانشگاه‌ها، این پژوهشگاه را به مرجعی تبدیل کرده که توان و ظرفیت‌ شناخت دقیق نیازهای حوزه  ICT کشور را دارد.

یزدانیان با بیان اینکه ارتقاء هدفمند کارکردهای ICT در دستور کار پژوهش های این پژوهشگاه قرار دارد، گفت: سالی که گذشت با وجود موانع و مشکلات متعدد، سالی سرشار از موفقیت برای پژوهشگاه ICT بود که نشانه‌های این موفقیت‌ها را می‌توان در پروژه هایی نظیر کلان داده ها (بیگ دیتا)، اینترنت اشیا، فناوری نسل پنجم ارتباطی، هوش مصنوعی و خدمات دانش حوزه فضایی مشاهده کرد.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: امسال نیز با تاکید مقام معظم رهبری بر برداشتن گام‌های جدی در پژوهش و تحقیق به‌عنوان یکی از سرچشمه های تولید، امر پژوهش در سال «جهش تولید» را در سرلوحه و مدنظر کار خود قرار می دهیم.

وی گفت: امیدوارم به فضل الهی و با همت و پیگیری همه اعضای پژوهشگاه ICT ، این موفقیت‌ها در سال جدید همچنان تداوم یابد و سال ۱۳۹۹ با بهره‌وری افزون‌تر، نظم سازمانی بیشتر و انسجام بیشتر به سالی پربار و پاسخگوی نیازهای کشور تبدیل شود.

کد خبر 4883208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha