۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران خبر داد؛

فعالیت ۵۵ اکیپ گشت حفاظتی در منابع طبیعی استان تهران در روز طبیعت

فعالیت ۵۵ اکیپ گشت حفاظتی در منابع طبیعی استان تهران در روز طبیعت

تهران- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران از فعالیت ۴۰ اکیپ گشت خودرویی و ۱۵ گشت موتوری جهت حفاظت از منابع طبیعی استان تهران در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسدی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران حفاظت از عرصه‌های ملی را از وظایف اصلی یگان حفاظت منابع طبیعی بر شمرد و خاطرنشان کرد: از آنجا که حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی به عنوان انفال تعطیل بردار نیست، از این رو یگان حفاظت منابع طبیعی با رویکرد پیشگیرانه در طول سال و مستمر و با شدت بیشتر در ایام تعطیلات نوروز به رصد و پایش اراضی ملی می‌پردازد.

وی افزود: در اجرای طرح ویژه گشت‌های نوروزی که تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و با توجه به در پیش بودن ۱۳ فروردین و روز طبیعت ۴۰ اکیپ گشت خودرویی و ۱۵ گشت موتوری فعالیت دارند.

سرهنگ اسدی ابراز داشت: خوشبختانه با حضور و فعالیت‌های شبانه روزی نیروهای این یگان، تاکنون هیچ گونه تخلف و تصرفی در سطح استان تهران گزارش نشده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران خطاب به شهروندان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از انتشار ان، از مراجعه به عرصه‌های جنگلی و مرتعی به خصوص در روز طبیعت در سطح استان تهران به جد خودداری کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف بر روی عرصه‌های ملی، مراتب را فوراً ازطریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

کد خبر 4889651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha