۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۵۵

رساله های حوزه فناوری‌های فوتونیک و لیزر گرنت گرفتند

رساله های حوزه فناوری‌های فوتونیک و لیزر گرنت گرفتند

مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله‌های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله‌های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک به رساله‌های منتخب، گرنت تعلق گرفت. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی داخل کشور بخشی از اهداف این مسابقه بود.

تشویق و هدایت رساله‌های مقطع دکتری در حوزه‌های مرتبط با ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت به عنوان حامی این رویداد، در جهت رفع نیازهای صنایع داخل کشور و تولید ثروت‌بخشی از اهداف آن بود.

در این راستا رساله‌های مختلفی از دانشگاه‌های مختلف کشور همچون صنعتی اصفهان، تبریز، آزاد اسلامی واحد نجف آباد، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علم و صنعت ایران، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، صنعتی شریف و کاشان که تا پایان مهلت فراخوان  از سوی این ستاد دریافت شد.

رساله‌های ارسال شده با توجه به شاخص‌های عمومی و الزامی و همچنین نکات مهم مطرح شده در شرایط مسابقه، مورد ارزیابی اولیه ستاد قرار گرفت و غربالگری اولیه صورت پذیرفت.

 با اعلام نتایج و دلایل پذیرش و عدم پذیرش این مرحله به تمامی متقاضیان، طی چند مرحله مستندات تکمیلی از رساله‌های راه یافته به مرحله نهایی برای ارزیابی و بررسی دریافت شد.

کد خبر 4894617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha