۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان:

۲ هزار جلسه دیالیز در بیمارستان شفاء سمنان انجام شد

۲ هزار جلسه دیالیز در بیمارستان شفاء سمنان انجام شد

سمنان - مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه طی سال گذشته دو هزار و ۴۱۱ جلسه دیالیز در بیمارستان شفاء سمنان انجام شد، گفت: چهار تخت در بخش دیالیز بیمارستان شفاء وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی اکرم پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی تأمین اجتماعی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته دو هزار و ۴۱۱ جلسه دیالیز در بیمارستان شفاء سمنان انجام شد، اظهار داشت: چهار تخت فعال برای ارائه خدمات به بیماران دیالیزی در این بیمارستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این خدمات در دو نوبت صبح و عصر ارائه می‌شود، افزود: ۱۰ درصد هزینه خدمات سرپایی در بیمارستان شفا مربوط به انجام دیالیز برای بیماران است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با تأکید بر اینکه هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت انجام دیالیز برای بیمارانی که به بیمارستان شفاء سمنان مراجعه می‌کنند هزینه شده است، خاطرنشان کرد: برای هر پرونده دیالیز به‌طور میانگین سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال هزینه می‌شود.

اکرم بابیان اینکه تمامی اقدامات مرتبط با فرآیند دیالیز با رعایت کامل اصول بهداشتی و ایمنی در سطح مراکز درمانی اجرا می‌شود، یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیماران دیالیزی با خیال آسوده می‌توانند برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

کد خبر 4900313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha