۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۴۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز:

محور چالوس همچنان مسدود است/ ریزش ۱۰ هزار مترمکعب سنگ

محور چالوس همچنان مسدود است/  ریزش ۱۰ هزار مترمکعب سنگ

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به ریزش سنگین کوه در جاده چالوس، گفت: در این حادثه ۱۰ هزار مترمکعب سنگ ریزش کرده است.

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ریزش سنگین کوه در جاده چالوس محدوده پامچال که روز گذشته رخ داد، گفت: نیروهای راهداری در حال انجام عملیات ریزش برداری و پاکسازی محور هستند.

وی با اشاره به حجم سنگین ریزش سنگ از کوه، گفت: برای انجام عملیات ریزش برداری و پاکسازی انواع ماشین آلات راهداری شامل سه دستگاه بیل مکانیکی، چهار دستگاه کمپرسی و چهار دستگاه لودر مشغول انجام کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در خصوص علت بروز این حادثه با اشاره به اینکه نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی کوه موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه شده است، گفت: در این حادثه بیش از ۱۰ هزار مترمکعب ریزش سنگ رخ داده است.

محمودی با تاکید بر اینکه با اتمام عملیات ریزش برداری و پاکسازی، محور بازگشایی خواهد شد، گفت: با توجه به حجم بالای ریزش سنگ هنوز زمان اتمام کار به درستی مشخص نیست اما تلاش ما این است که امروز این عملیات به اتمام برسد.

وی در بخش دیگری گفت: خوشبختانه آسیب جدی به جاده وارد نشده است و در صورت نیاز تنها این قسمت از محور که ریزش سنگ رخ داده است بعد از پاکسازی لکه گیری می‌شود.

کد خبر 4901410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha