۲۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹

استاندار فارس:

ارتش حافظ اقتدار نظام است

ارتش حافظ اقتدار نظام است

شیراز- استاندار فارس در رژه روز ارتش گفت: ارتش در تمامی صحنه حضور پرشوری داشته و همواره برای اقتدار نظام تلاش کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر جمعه در رژه خدمت ارتش ضمن تبریک ٢٩ فروردین به ارتشیان استان فارس بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی موجب اقتدار نظام در عرصه‌های نظامی، ملی و منطقه‌ای است و مدافع منافع ملی و ملت بوده است.

عالی این مقام دولت در استان فارس اظهار کرد: افتخار ارتش این است که این نیروی نظامی تحت اختیار مقام معظم رهبری بوده و خودش را فدایی ملت و حافظ منافع مردم می‌داند و در تمامی صحنه‌های که حضور داشته است خوش درخشیده است.

استاندار فارس اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس شاهد افتخار آفرینی‌های ارتش بوده‌ایم و مبین این موضوع نیز تقدیم شهیدان زیادی در این جنگ بود اکنون نیز در مقابله با بیماری کرونا ارتش از اولین روز مقابله با این بیماری در صحنه حضور داشته و نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام کرده است.

وی با اشاره به خدمات ارتش تصریح کرد: از جمله فعالیت‌هایی که ارتش در راستای افزایش سلامت اجتماعی مردم داشته از جمله ضدعفونی کردن معابر و استفاده از تجهیزات در راستای ضدعفونی کردن معابر عمومی، کارگاه‌های تولید ماسک و کارگاه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده بوده است این در حالی است که بیشتر نیروهایی که در ارتش در حال فعالیت بودند در این خدمت رسانی‌ها حضور داشتند.

رحیمی در خصوص لازمه وجود ارتش بیان کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی قدرت و توان نظامی کشورها وجود ارتش مختلف در آن کشور است.

کد خبر 4902565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha