۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷

برای رفع گره های ترافیکی معابر جنوب شهر انجام می‌شود

امکان سنجی و طراحی بیش از ١٠ پروژه ترافیکی کوچک مقیاس

امکان سنجی و طراحی بیش از ١٠ پروژه ترافیکی کوچک مقیاس

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ١٩ گفت: بیش از ١٠ پروژه ترافیکی کوچک مقیاس برای رفع گره های ترافیکی معابر و سهولت تردد در محلات این منطقه طراحی شده و آماده اجرا هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مرآتی تصریح کرد: اعتبار لازم برای طرح‌های ترافیکی پیشنهادی پیش بینی شده است و در صورت تصویب این طرح‌ها در کمیسیون‌های معابر و مهندسی و ایمنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ٩٩ اجرا خواهند شد.

به گفته وی اتصال بلوار شقایق به خیابان بهمنیار، اصلاح هندسی تقاطع خیابان‌های مهران و شهید صادقی، ایجاد میدان در تقاطع خیابان‌های شقایق و سهیل، جابجایی ایستگاه اتوبوس و اصلاح هندسی ابتدای خیابان مهران، اصلاح هندسی تقاطع شکوفه و خیابان بخشنده و طراحی میدان و اصلاح هندسی در ابتدای کوه بریان از شهید کاظمی از جمله طرح‌های کوچک مقیاس محله‌ای هستند که براساس نیازسنجی از محلات و بررسی مشکلات ترافیکی طرح ریزی شده‌اند.

مرآتی در ادامه از اجرای عملیات خط کشی در بزرگراه‌های مواصلاتی خبر داد و بیان کرد: با توجه به روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، خط کشی محوری کندروهای این بزرگراه به طول ٨ کیلومتر در محدوده منطقه انجام می‌شود. همچنین عملیات خط کشی بزرگراه تندگویان به طول ٥ کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی در تشریح سایر فعالیت‌های مربوط به نگهداشت شهر به رنگ آمیزی و تأمین روشنایی سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس اشاره و اظهار کرد: ١٢٨ سرپناه ایستگاه اتوبوس در این منطقه وجود دارد که هر ماه به طور مستمر نزدیک به ٣٠ سرپناه تعمیر می‌شود.

کد خبر 4905126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha