۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰

تمدید فراخوان جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی «خونه بهار»

تمدید فراخوان جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی «خونه بهار»

فراخوان نخستین دوره جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس موبایلی «خونه بهار» استان البرز تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جشنواره سراسری فیلم  کوتاه و عکس موبایلی «خونه بهار» تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و انجمن سینمای جوانان این استان با همکاری موسسه سینمایی نقطه دید برتر (pov)، با موضوع «در خانه می‌مانیم» برگزار می شود.

تمامی مراحل برگزاری جشنواره (دریافت، نمایش، داوری، اختتامیه و ... ) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جشنواره «خونه بهار» با هدف تشویق هموطنان به ماندن در خانه و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا شکل گرفته و آثاری که در فضای خارج از خانه و با ایجاد ریسک ابتلا به بیماری تولید شوند از چرخه بررسی آثار خارج می شوند.

موضوعات جشنواره عبارتند از دورهمی‌های خانوادگی، ورزش در خانه، بهداشت فردی و عمومی، سرگرمی و بازی‌های خانوادگی، آیین‌های نوروزی، پلیس؛ امنیت و خانواده، ماه مبارک رمضان و خانواده.

این جشنواره در ۲ بخش اصلی بدون محدودیت سنی و بخش ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۶ سال برگزار می شود.

شرایط شرکت در جشنواره عبارتند از  ۱) حداڪثر مدت زمان هر فیلم  ۳ دقیقه باشد. ۲) فیلم‌ها و عکس‌ها حتما در فضای خانه و با موضوع جشنواره باشد. ۳) فیلم و عکس ارسالی بعد از رویت و تایید از طریق ستاد جشنواره در فضای مجازی منتشر خواهد شد. ۴)  فیلم‌ها ارسالی باید با موبایل، تصویربرداری شود و باید با حجم پایین و فرمت‌های قابل پخش در فضای مجازی (می‌تواند با تدوین و صداگذاری  یا بدون تدوین) باشد.

آثار ارسالی  باید، همراه با مشخصات اثر و کارگردان به شماره ۰۹۰۳۳۵۴۱۵۲۹ از طریق برنامه های موبایلی سروش، ایتا واتس اپ یا تلگرام و یا آدرس ایمیل povcinema@gmail.com ارسال شوند.

شماره تماس دبیرخانه : ۳۲۵۲۱۶۸۱-۰۲۶

صفحه جشنواره در اینستاگرام @pov.festival.ir

کد خبر 4910101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha