۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱

فیلم کوتاه «همیشه معلم» در کاشان ساخته شد

فیلم کوتاه «همیشه معلم» در کاشان ساخته شد

کاشان - با روایتی از تلاش معلمان در مبارزه با کرونا فیلم کوتاه «همیشه معلم» در کاشان ساخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر فیلم کوتاه «همیشه معلم» توسط جمعی از هنرمندان و جوانان کاشانی در دیار مؤمنان کاشان ساخته شد.

کارگردان فیلم کوتاه «همیشه معلم» در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این فیلم کوتاه روایت معلمانی است که در روزهای مبارزه با بیماری کرونا به جمع جهادگران سلامت پیوستند.

داوود میرزابیگی با اشاره به اینکه این فیلم در دبستان شهید هاشم نژاد کاشان فیلمبرداری شده است، ابراز داشت: در این فیلم کوتاه خانم طاهره دانشیار یکی از معلمین دلسوز کاشانی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این فیلم کوتاه، مستندی از تلاش‌های مجاهدانه معلمان به عنوان ادامه دهنده رسالت انبیاست، تصریح کرد: در این فیلم روایت معلمانی به تصویر کشیده شده است که در زمان شیوع کرونا علاوه بر تلاش برای آموزش مجازی دانش آموزان، به عرصه جهاد سلامت نیز وارد شده و مدارس و کلاس خود را به کارگاه دوخت و تهیه ماسک برای پیشگیری از کرونا تبدیل کرده‌اند.

کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه «همیشه معلم» در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عوامل تولید این فیلم کوتاه بیان داشت: محسن مشرقی تهیه کننده، علی ظاهری کاشانی تصویربرداری و تدوین، علی مشرقی صداگذاری و پژمان علمدار زاده مدیر تولید این اثر هنری بوده‌اند.

میرزابیگی با بیان اینکه مجری این طرح مؤسسه رویش رسانه کاشان است، افزود: به زودی این فیلم کوتاه از شبکه‌های سراسری تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

به گزارش مهر، پیش از این نیز فیلم کوتاه و مستند «ملاقات آخر» در تمجید از اعضای کادر درمانی و جهادگران سلامت نظام بهداشتی و درمانی کشور توسط مؤسسه رویش رسانه کاشان ساخته شده بود.

کد خبر 4913589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha