۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴

رئیس شورای شهر مهریز:

تابلوهای راهنمای شهری مهریز به تصاویر شهدا مزین می شود

تابلوهای راهنمای شهری مهریز به تصاویر شهدا مزین می شود

یزد ـ رئیس شورای شهر مهریز از رونمایی تابلو راهنمای شهری با تصاویر شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان مهریز به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری مهریز خبر داد.

علیرضا ابویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هدف از نصب المان شهدای دانش آموز روی تابلوهای راهنمای شهر، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهدا و معرفی آنها به شهروندان به ویژه مسافران و گردشگران مهریز است.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در آینده کشور همچنین نقش آفرینی آنها در برهه‌های مختلف بیان کرد: دانش آموزان دارای منابع سرشار توانایی هستند که با قرار دادن این توانایی‌ها در یک چارچوب و سیستم، می‌توان از این توانایی‌ها به نفع بالندگی و توسعه شهرستان بهره گرفت.

ابویی ادامه داد: از ویژگی‌های اصلی اعضای شورای دانش آموزی شجاعت، مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی است که باید این ویِژگی ها را در خود تقویت کنند تا در آینده بتوانند مدیران خدمتگزاری برای جامعه بزرگ‌تر باشند.

رئیس شورای شهر مهریز عنوان کرد: شوراهای دانش آموزی باید با شهردار و شورای اسلامی شهر در ارتباط باشند و مسائل و مشکلات شهر و مدرسه را به شورای و شهرداری مهریز منتقل کنند و شورای شهر نیز آماده همکاری و شنیدن نظرات اعضای شوراهای دانش آموزی این شهرستان است.

کد خبر 4922504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha