۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰

توسط کتابسرای تندیس؛

ترجمه رمان عاشقانه مارک لوی چاپ شد/عشق به شبح درون کمد

ترجمه رمان عاشقانه مارک لوی چاپ شد/عشق به شبح درون کمد

رمان عاشقانه «با من بمان» نوشته مارک لوی با ترجمه مهوش خرمی‌پور، توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «با من بمان» نوشته مارک لوی به‌تازگی با ترجمه مهوش خرمی‌پور توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

پیش از این‌، رمان «اگر فرصت دوباره‌ای بود» از این‌نویسنده در بازار نشر کشور عرضه شده که یک‌اثر پلیسی و هیجان‌انگیز است اما «با من بمان» رمانی عاشقانه است. لوی متولد سال ۱۹۶۱ است که با اولین رمانش «اگر حقیقت داشت...» در سال ۲۰۰۰ به شهرت رسید. وی از جمله نویسندگانی است که مورد توجه کارگردانان سینمای فرانسه قرار دارند.

رمان «با من بمان» هم مثل «اگر فرصت دوباره‌ای بود»، داستانی هیجان‌انگیز را، با تلفیق خیال و واقعیت شامل می‌شود و درباره معماری جوان به نام آرتور است که کمد لباس‌هایش، با شبح زنی به‌نام لورن که در بیمارستان در حال کماست، روبرو می‌شود. در ادامه بین آرتور و لورن، پیوندی شکل می‌گیرد که به عشق می‌انجامد و همین عشق است که می‌تواند لورن را نجات دهد...

این‌کتاب با قیمت ۲۳۲ صفحه و قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

این‌ناشر همچنین به‌تازگی رمان «امتداد زمان» نوشته سید طه رسولی را منتشر و راهی بازار نشر کرده است. این‌رمان در گونه رمان‌ژانر قرار دارد و یکی از آثار ادبیات ژانری است که این‌ناشر از نویسندگان ایرانی چاپ می‌کند.

این‌کتاب هم با ۳۱۲ صفحه و قیمت ۴۳ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4923720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha