۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹

واکنش‌های فجازی به اقدام عجیب مولاوردی؛

وقتی خواب آلودگی کار دست دولتی‌ها داد!

وقتی خواب آلودگی کار دست دولتی‌ها داد!

شهیندخت مولاوردی با انتشار پستی به مناسبت روز جهانی خانواده، تصاویری از خانواده همجنسگرا را منتشر و موجب واکنش کاربران فضای مجازی شد.

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله: انگار خواب ماندن یا خواب بودن به امری ارثی در دولت دوازدهم تبدیل شده است. گاهی رئیس جمهور صبح جمعه و پس از بیدار شدن از خواب، از افزایش قیمت بنزین خبردار می‌شود و گاهی هم دستیار ویژه‌ی سابق وی در امور حقوق شهروندی در شرایط خواب و بیداری دست به اقداماتی عجیب می‌زند.

 شهیندخت مولاوردی معاون سابق زنان و خانواده و دستیار پیشین رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، به مناسبت روز جهانی خانواده با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود، صدای فعالان و حتی غیر فعالان حوزه خانواده و زنان را درآورد.

مولاوردی با انتشار عکسی، افراد همجنس‌گرا را نیز در زمره خانواده به شمار آورد و نوشت: ۱۵ مه روز جهانی خانواده؛ ساختار خانواده در دهه‌های گذشته تغییر کرده است اما سازمان ملل همچنان خانواده را واحد اصلی جامعه می‌داند. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید این روز بر اهمیت سرمایه‌گذاری در سیاست‌های اجتماعی برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر در بحران‌ها است.

نمایش دو زن و یک فرزند یا دو مرد و یک فرزند به عنوان خانواده، تصویری از ازدواج همجنسگراها را در پست مولاوردی به تصویر کشید و انتشار عکسی که منجر به ترویج همجنس گرایی و عادی جلوه دادن خانواده همجنس‌گرا بود، واکنش فعالان مجازی به ویژه فعالان حوزه زنان و خانواده را برانگیخت و همگی نسبت به این اقدام معاون سابق زنان واکنش نشان دادند.

پس از انتقادات فراوان به این اقدام مولاوردی، وی پست مذکور را از کانال خود حذف و اعلام کرد که در آخر شب و در حالت خواب و بیداری پست را از کانال دیگری منتشر کرده و به تصاویر آن توجه نکرده است!

با وجود اینکه معاون سابق زنان و خانواده رئیس جمهور، روز جهانی خانواده را به همراه تصاویری از خانواده همجنس‌گرا تبریک گفته اما در برابر انتقادات در فراری رو به جلو، در کانال خود نوشت: «جالب اینکه بدون اثبات قصد سوءنیت یا همان عنصر معنوی جرم برادران و خواهرانی که ماشاالله شبانه روز مشغول کارند، نیمه‌شبان در محکمه‌ای صحرایی حکم صادر کرده و با علم غیبی که دارند از پرونده‌های دیگر هم پرده‌برداری می‌کنند»

با این حال تلاش زیرکانه مولاوردی برای سنجیدن خط قرمزهای جامعه به همجنسگرایی، به واکنش‌های مجازی کاربران در توییتر منجر شد که در ادامه تعدادی از آنها را می‌خوانید.

یکی از کاربران در این باره نوشت: همجنس بازی اسلامی

Expressionless face وقتی از نفوذ میگیم دقیقاً از چی حرف می‌زنیم #شهیندخت_مولاوردی

کاربر دیگری به نام شیدا نیز در این خصوص نوشت: این پستِ کانال عمومی #شهیندخت_مولاوردی هست که البته بعد از تست و آماده سازی ذهن مخاطب، فعلاً حذفش کرده؛ تهِ حرفش اینه که بابا، درسته مفهوم خانواده از زن و شوهری و فرزندان به همجنس بازی و عمل شنیع قوم لوط تغییر کرده؛ اما همچنان به عنوان واحد اصلی جامعه معتبره دیگه؛ حالا شماها هم خیلی سخت نگیرید …!

یکی دیگر از کاربران توییتر با انتشار پستی در واکنش به اظهارات مولاوردی نوشت:

+: آقای قاضی

_: بفرمائید خانم #شهیندخت_مولاوردی

+من چشام خسته بود خوب ندیدم چی می‌زارمNeutral face

قاضی:........

یکی از کاربران به نام منصوره طاهری نیز نوشت: ایشون همون خانمی هستند که شورای نگهبان رو متهم کردن به رد صلاحیت سیاسی و لابد می‌خواستن اگر تایید بشن و برن مجلس قوانین خانواده رو با تعاریف همجنس گرایی وضع کنن؟

کاربر دیگری به نام شهاب در واکنش به پست مولاوردی در فضای مجازی نوشت: تو خواب و بیدار عکس رو فرستادم ورژن جدید همون دست بچه م خورد ارسال شده! #شهیندخت_مولاوردی

کاربر دیگری نیز نوشت: تبلیغ همجنس گرایی بکن اگر چیزی نگفتند که چه بهتر اگر اعتراض کردند، با عذر بدتر از گناه، کارت را توجیه کن اما یادت نرود که قبح این کار را شکسته‌ای و منتظر فرصتی دیگر برای تبلیغ بعدی می‌نشینی ی. #شهیندخت_مولاوردی

کاربر دیگری به نام امیران نیز در این باره نوشت: اینک ه #شهیندخت_مولاوردی میگه در خواب و بیداری! پست فوروارد کرده به کانالش مثل توئیت #محمود_صادقی می مونه که گفت جزایر سه گانه رو بفروشیم و گاز انبری درآمدمون چند برابر بشه بعد گفت شوخی بود. همینطور افکار سنجی می‌کنند نسبت به حساسیت‌ها و خطوط قرمز ببین مردم چقدر هنوز حساسن

Rolling on the floor laughing

یکی دیگر از کاربران نیز در واکنش به این موضوع نوشت: مشاور و معاونی که توی عالم خواب و بیداری بیاد پست بگذاره، باید دولتش رو گل گرفت ۷ساله همینجوری مملکت داری کردید که وضع اینه #شهیندخت_مولاوردی

کد خبر 4926909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیما IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      0 0
      راست میگه خواب بوده.تقصیر اون نیست.ولله که مقصر ماییم.از بس در قبال همچین دولت بی عرضه ای ساکت ایستادیم.باید یه چرت و پرتی بزاره.اصلا اینجا کسی نیست که گیر بده به کار دولت.#درود بر خوزستان بی نیاز ازایران#
    • حدیث IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      4 4
      من با کار شما به شدت مخالفم، واز آقای رییسی میخواهم که، قاطعانه، با شما برخورد کنن، و به عنوان یک ایرانی خجالت میکشم، که چنین شخصی در ایران، چنین کار زشتی و ترویج میدهد