۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳

طی مراسمی؛

۷۶ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

۷۶ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

بیرجند- طی برنامه‌ای ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر ارتباطات و معاون اول رئیس جمهور ۷۶ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بهی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم اتصال ۷۶ روستای خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات در جمع خبرنگاران بیان‌کرد: امروز ۲۸ اردیبهشت ماه هزار و ۵۰۰ روستا در سطح کشور طی برنامه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه ملی اطلاعات متصل شد که از این تعداد ۷۶ روستا در خراسان‌جنوبی واقع شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: برای اتصال این ۷۶ روستا به شبکه ملی اطلاعات تعداد ۴۶ سایت اجرا شده که برای آن به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۹۵۴ میلیون تومان هزینه شده است.

بهی گفت: در خراسان‌جنوبی برنامه اتصال ۷۶ روستا به صورت نمادین در روستای سیدان شهرستان درمیان با جمعیت ۹۷ خانوار اجرا شد که برای این پروژه روستا ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با اتصال این ۷۶ روستا تعداد روستاهای متصل به شبکه ملی اطلاعات در خراسان‌جنوبی به ۶۵۰ روستا رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین تا پایان سال ۱۴۰ روستای دیگر خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات افزوده می‌شوند.

کد خبر 4927408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha