۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۳۷

ملکی به مهر خبر داد

آتش در ۲ هزار متر از بوستان جنگلی چیتگر/ آتش سوزی عمدی نبود

آتش در ۲ هزار متر از بوستان جنگلی چیتگر/ آتش سوزی عمدی نبود

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش‌سوزی گسترده در ۲ هزار متر از جنگل‌های پارک چیتگر خبرداد و گفت: آتش‌نشانان کمی بعداز ۷ دقیقه به محل رسیدند.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات خاموش کردن آتش در پارک جنگلی چیتگر تهران اظهار کرد: در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی ساعت ۲۰ و ۵۹ دقیقه امشب؛ اتش نشانان به محل یک مورد اتش سوزی که در ابتدای بزرگراه همدانی بعد از چهار راه ایران خودرو بود اعزام شدند.

وی افزود: در اولین تماس با سامانه ۱۲۵ لاین حرکت توسط شهروند اشتباه اعلام شد که بعداً اصلاح و مجدد آدرس دقیق‌تر به مأموران آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: سریعاً آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند و بنا به مشاهدات عینی فرمانده عملیات، حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر از جنگل این بوستان جنگلی (در مقابل درب‌های ۴و۵) که البته این مکان محل اطراق هم نیست، دچار آتش سوزی شده است.

ملکی ادامه داد: در تصاویری که منتشر شده بود مقداری مواد پلاستیکی و پلی اتلین مشاهده می‌شد، همچنین کانکسی که از عملیات عمرانی قبل در این محل بوده است هم شعله ور شده بود که با توجه به حساسیت آتش سوزی به دلیل وجود مواد پلاستیکی و پلی اتلین مأموران آتش نشانی با دقت بیشتری عملیات اطفا حریق را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: از زمانی که نیروهای آتش نشانی اعزام شدند و تا زمانی که به محل برسند و مشغول عملیات شوند کمی بیش از ۷ دقیقه کشید و البته علت حادثه در دست بررسی است و فعلاً عمدی بودن آن رد می‌شود.

کد خبر 4939752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
      0 0
      دو هزار متر [ مربع ] !؟ باز خدا شکر که گسترش پیدا نکرد .