۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

رییس قوه قضاییه:

حرکت پلیس آمریکا نشان دهنده آمریکای بی نقاب است

حرکت پلیس آمریکا نشان دهنده آمریکای بی نقاب است

ری- رییس قوه قضاییه گفت: حرکت پلیس آمریکا نشان دهنده آمریکای بی نقاب است .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش برکت امام خمینی (ره) که در حرم مطهر امام‌راحل برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که مأمور پلیس آمریکایی نسبت به رنگین پوست و سیاه پوست آمریکایی انجام داد، آمریکای بی نقاب است.

رئیسی افزود: حرکت امروز آمریکا نشان می‌دهد که جنایت آنها در خود آمریکا و سراسر عالم، خشم جهانی را برانگیخته و این فوران خشم مردم آمریکا علیه نظام سلطه و دولت استکباری آمریکا محصول ظلم‌های ده‌ها ساله‌ای است که به مردم خودشان انجام داده اند.

رئیس قوه قضائیه عنوان داشت: نظام سلطه آمریکا امروز باید در مقابل افکار جهانی پاسخگو باشد و اگر دادگاه بین المللی عادلی در دنیا بود باید آمریکا را نسبت به جنایات هولناکی که در سراسر عالم به ویژه مردم خودش انجام داده محاکمه می‌کرد.

وی بیان داشت: حقوق دانان عالم و مدعیان حقوق انسان در جهان، هم اکنون باید از نظام سلطه آمریکایی فریاد برآورند و ما یقین داریم که به برکت خون سردار شهید سلیمانی و به برکت خون مظلومان فلسطین و به برکت تمام خون‌هایی که در عالم با جنایات آمریکایی‌ها بر زمین ریخته شده یقیناً جرقه‌ای که هم اکنون زده شده، مشتعل خواهد شد و این اشتعال دامن آمریکا و نظام سلطه را خواهد گرفت و انشااله سرنوشت آنان محکومیت و فنا خواهد بود.

کد خبر 4940077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha