۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳

معاون رییس جمهور؛

اولین مجموعه دانشگاه فناوری در پارک پردیس ایجاد می شود

اولین مجموعه دانشگاه فناوری در پارک پردیس ایجاد می شود

پردیس- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با شاره به اینکه پارک های فناوری سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده اند گفت: اولین مجموعه دانشگاهی فناوری در پارک فناوری پردیس ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری ظهر دوشنبه در مراسم آغاز ساخت پارک اقتصاد دیجیتال که با همراهی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد از ایجاد اولین مجموعه دانشگاهی فناوری در پارک فناوری پردیس خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های بسیار خوبی با راه اندازی مجمعه‌های جدید در پارک فناوری پردیس به وقوع خواهد پیوست.

ستاری در ادامه از درآمد ۱۱ هزار میلیارد تومانی پارک‌های فناوری کشور خبر داد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های خوبی که برای پارک یک هزار هکتاری فناوری پردیس در نظر گرفته‌ایم با حضور شرکت و استارتاپ‌های جدید اتفاقات و فناوری‌های بهتری در این منطقه شکل بگیرد.

وی عنوان داشت: همه افراد می‌توانند با حضور در پارک علم و فناوری از اکوسیستم خوبی که در این پارک شکل گرفته است بهره مند شوند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان داشت: همراهی خوب دولت برای راه اندازی و به ثمر نشستن این پارک فناوری غیر قابل چشم پوشی است.

ستاری گفت: با توجه به تفاهم نامه‌هایی که امضا کرده‌ایم مقرر شد که با دانشگاه آزاد مدل‌های موفقی از دانشگاه ه را در پارک داشته باشیم.

بر اساس این گزارش در این برنامه از نمایشگاه محصولات پیشرفته پارک فناوری پردیس بازدید و فضای کاری اشتراکی مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس که تیم‌های چند نفره اقدام به در اختیار گرفتن فضا برای کارها و پیشبرد اهداف استارتاپی خود می‌کنند، نیز مورد افتتاح قرار گرفت.

کد خبر 4944596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha