۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱

استاندار اردبیل:

پل قدس با اختصاص ۴۵ میلیارد تومان تکمیل می شود

پل قدس با اختصاص ۴۵ میلیارد تومان تکمیل می شود

اردبیل-استاندار اردبیل گفت: پل قدس اردبیل با اختصاص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سالجاری تکمیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام جو با اشاره به اعتبار اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به اجرای طرح پل قدس بیان کرد: از محل سفر سال گذشته رئیس جمهور ۳۶ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته بود که ۴۵ میلیارد تومان هم در سفر اخیر رئیس برنامه و بودجه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه جمعاً ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص می‌یابد افزود: امید است با همکاری شهرداری و حمایت شورا این پل در سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

استاندار اردبیل همچنین به عملیات اجرایی چهار بانده کردن جاده اردبیل سرچم از سال گذشته اشاره کرد و افزود: چهار بانده کردن ۹۰ کیلومتر این مسیر از سمت اردبیل از سال گذشته آغاز شده و امسال هم ۲۵ کیلومتر آن به بهره برداری می‌رسد.

بهنام جو بیان کرد: برای چهار بانده کردن مسیر بعد از تونل‌ها تا سه راهی سرچم نیز از محل ماده ۵۶ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که به زودی عملیات چهار بانده کردن از سمت زنجان و سرچم به سمت اردبیل نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان در خصوص حمایت از نوآوران و فناوران جوان استان از تأمین ساختمان ملکی برای پارک علم و فناوری استان خبر داد.

استاندار اردبیل افزود: پارک علم و فناوری استان دارای زمینی در شهرک الهیه بود که اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار فضای فعالیت برای جوانان نوآور احداث می‌شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه دانشگاه‌های استان هم با هدف حمایت از گروه‌های دانش بنیان فضاهای خالی خود را در اختیار آنان قرار داده‌اند بیان کرد: با هدف حمایت از گروه‌های دانش بنیان تسهیلات چهار و شش درصد به آنان اعطا می‌شود.

او جهش در بخش نوآوری و فناوری را در استان بالا دانست و گفت: با اینکه در این خصوص همچنان نیاز به تلاش بیشتری داریم، ولی در عرض چند سال اخیر جهش در این بخش مناسب بوده است.

کد خبر 4945983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha