۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰:۵۱

دبیر جشنواره سرو سفید استان سمنان:

برگزیدگان جشنواره سرو سفید استان سمنان تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره سرو سفید استان سمنان تجلیل شدند

سمنان- دبیر جشنواره سرو سفید استان سمنان از برگزاری آئین اختتامیه این جشنواره در سمنان خبر داد و گفت: در این جشنواره ۴۹ اثر در دو بخش برگزیده شدند که از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم قدس پور شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن اجتماعات سپاه استان سمنان با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره سرو سفید استان تجلیل شدند، بیان کرد: در این جشنواره ۴۹ اثر در دو بخش برگزیده شدند که از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه ۲۷ اثر در بخش حرفه‌ای و ۲۲ اثر در بخش دانش آموزی در زمره آثار برتر جشنواره بودند، افزود: مجموعاً بیش از هزار اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود.

دبیر جشنواره سرو سفید استان سمنان با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های مختلفی مانند کرونا معنویت و امید اجتماعی، کرونا و مسئولیت اجتماعی و کرونا و راه‌های پیشگیری برگزار شد، بیان کرد: کرونا و مدافعان سلامت و کرونا و جهادگران سلامت از دیگر بخش‌های رقابتی این جشنواره بودند.

قدس پور استنداپ، نماهنگ، فتوکلیپ، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، مستند گزارشی و انیمیشن را در زمره سطوح برگزاری این همایش دانست و تصریح کرد: هنرمندان استان سمنان آثار خود را در دو بخش ویدئو و صوت و عکس گرافیک به دبیرخانه ارسال کرده بودند که پس از داوری آثار، نفرات برگزیده معرفی شدند.

کد خبر 4950684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha