۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۱۳

نخست وزیر عراق در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی:

مردم عراق هیچگاه حمایتهای ایران را فراموش نخواهند کرد

مردم عراق هیچگاه حمایتهای ایران را فراموش نخواهند کرد

مصطفی الکاظمی گفت: مردم عراق هیچگاه حمایتهای ایران را فراموش نخواهند کرد و واقعیت این است که خون عراقی‌ها و ایرانی‌ها در جنگ با تکفیری‌ها در هم آمیخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، دیدار با رهبر انقلاب اسلامی را سعادتی بزرگ دانست و با قدردانی از مواضع و حمایتهای ایران در مقاطع مختلف به‌ویژه در دوران جنگ با داعش و تکفیری‌ها گفت: مردم عراق هیچگاه حمایتهای ایران را فراموش نخواهند کرد و واقعیت این است که خون عراقی‌ها و ایرانی‌ها در جنگ با تکفیری‌ها در هم آمیخته است.

نخست وزیر عراق تأکید کرد: روابط ایران و عراق یک رابطه عمیق و طولانی تاریخی و فرهنگی و مذهبی با پشتوانه عشق و ارادت به اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

کاظمی همچنین خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفت: ارشادات و نصایح جنابعالی همچون کلید حل مشکلات است و من بابت این راهنمایی‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 4980037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      2 0
      اتحاد اقتصادی، سیاسی و امنیتی میان کشورهای مسلمان منطقه و تامین مشترک امنیت منطقه با ایجاد یک سیستم امنیت دسته جمعی و اقدامات مشترک منجر میشود تا جایی برای حضور نظامیان فرامنطقه ای وجود نداشته باشد
    • علی IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      0 0
      تامین امنیت عراق و سوریه و عاری شدن این کشورها از عوامل تروریستی و حضور نظامیان آمریکا منجر به تامین امنیت ایران هم میشود و تجارت و رشد و توسعه اقتصادی منطقه را تامین میکند و همه سود میبریم