۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰

حجت الاسلام مصلحی:

توجه به روش های نوین تبلیغ از سوی ائمه جمعه و جماعات ضروری است

توجه به روش های نوین تبلیغ از سوی ائمه جمعه و جماعات ضروری است

سنندج - جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بر توجه به فضای مجازی به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و گفت: توجه به روش های نوین تبلیغ از سوی ائمه جمعه و جماعات ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز نماز جمعه که با حضور ائمه جمعه استان در کتابخانه امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه مرکز بصیرت و هدایت جامعه اسلامی در مسیر درست است.

وی به اهمیت برگزاری نماز جمعه اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه به عنوان قرارگاه بصیرت نقش بسیار پررنگی پیدا کرد.

مصلحی ادامه داد: در نماز جمعه و احیای این سنگر وظیفه سنگینی داریم و موضوعاتی مانند کرونا نباید این امر را مختل کند.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت مسجد در دین مبین اسلام، بیان کرد: مقوله مسجد و نماز جمعه و جماعت یک جایگاه ویژه‌ای دارد و امامان جمعه نیز بسیار در این امر تأثیر گذاری لازم را داشته باشند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار کرد: امروزه نباید سنگر فضای مجازی را در دست دشمن بگذاریم زیرا فضای مجازی در دنیای امروز جز لاینفک زندگی است.

وی ضمن تاکید بر لزوم بهره برداری از تمامی روش‌های تبلیغی از سوی ائمه جمعه و جماعت، گفت: اقتدار ائمه جمعه این است که فضاهای تبلیغی را باید در دست بگیرند.

حجت الاسلام مصلحی عنوان کرد: انقلاب اسلامی و اسلام در آینده باعث نابودی مستکبران جهان خواهد شد.

وی ادامه داد: امروزه قرآن در اروپا و آمریکا مظهر توجه اصلی جامعه غربی قرار گرفته است که نشان دهنده تلاش در سنگر اجتماعی است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به جایگاه امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و احیا این دین الهی اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) در دنیا تمدن اسلامی را بیدار کرد و به جان استکبار غرب انداخت.

وی افزود: طی ۴۰ سال گذشته دشمنان انقلاب همیشه سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشتند و این را می‌توان در ترورهای ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی دید.

حجت‌الاسلام مصلحی در ادامه به موضوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه ما اشاره کرد و ادامه داد: مباحث اجتماعی امروز یکی از آسیب‌های مهم کشور است که امامان جمعه باید با آن مقابله کنند.

وی افزود: دشمن امروزه همه تجربیات گذشته را جمع کرده و به این نتیجه رسیده است که باید با بهره بردن از نفوذ جمهوری اسلامی را ساقط کند و به همین دلیل حفظ هوشیاری در این زمینه لازم و ضروری است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا عنوان کرد: گرانی، تورم و موضوعات اجتماعی امروز همگی از برنامه‌های استکبار برای مقابله با انقلاب است و ما نباید در این بخش از خودمان ضعف نشان دهیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب با تدابیر خود مطمئناً از پس برنامه‌های خبیثانه دشمنان انقلاب بر می‌آیند و در این راستا لازم است که همه در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

کد خبر 4983437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha