۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۰۵

در گفتگو با مهر تشریح شد؛

جزئیات راه‌اندازی مدرسه کشتی استقلال و دعوت از باشگاه پرسپولیس

جزئیات راه‌اندازی مدرسه کشتی استقلال و دعوت از  باشگاه پرسپولیس

باشگاه استقلال علاوه بر تمایل جهت حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد، در تلاش برای راه اندازی مدرسه کشتی در ورزشگاه شهید شیرودی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال هفته گذشته با حضور در فدراسیون کشتی نشست ویژه ای را با علیرضا دبیر برگزار و برای تیمداری در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار تمایل کرد. سعادتمند در این جلسه اعلام کرد هدف باشگاه استقلال، تیمداری در رشته های غیر فوتبالی است و در گام اول با توجه به اینکه رشته کشتی ورزش ملی ایران محسوب می شود، قصد دارد تیمی را در لیگ برتر کشتی آزاد به میدان بفرستد. اما یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست، راه اندازی مدرسه کشتی استقلال بود که مورد توافق طرفین قرار گرفت و مقرر شد این مورد به زودی اجرایی شود.

در همین راستا محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تشریح جزئیات راه‌اندازی مدرسه کشتی استقلال به خبرنگار مهر گفت: در نشست مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی، پیشنهادی از سوی فدراسیون مبنی بر راه اندازی مدرسه کشتی مطرح شد که اتفاقا مورد استقبال سعادتمند قرار گرفت و مقرر شد همکاری دوجانبه ای در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به پایان عملیات تعمیر و تجهیز سالن مرحوم توفیق جهانبخت در ورزشگاه شهید شیرودی، برنامه های خاصی برای این مکان تدوین شده است. بدین ترتیب باشگاه استقلال می تواند هفته‌ای سه روز از این سالن برای برنامه‌های اجرایی مدرسه کشتی استقلال استفاده کند. این پیشنهاد در حالی مطرح و مورد موافقت باشگاه استقلال قرار گرفت که فدراسیون کشتی آنرا اقدامی ارزشمند در جهت پیشرفت این رشته مدال‌آور و المپیکی می‌داند.

امامی در خصوص هزینه‌های راه‌اندازی مدرسه کشتی استقلال ادامه داد: هزینه های جاری این مدرسه کشتی با همکاری و تعامل فی‌مابین پیش بینی شده که جزئیات این هزینه ها نیز به طور کامل تدوین و مشخص شده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان اظهار داشت: فدراسیون کشتی با توجه به همکاری با باشگاه استقلال، از تمامی باشگاه‌های بزرگ همچون پرسپولیس نیز دعوت می کند تا با استفاده از پتانسیل سالن توفیق جهانبخت ورزشگاه شیرودی و همچنین اهمیت رشد و اعتلای رشته کشتی، وارد میدان شوند. بدین ترتیب می‌توان روزهای دیگری را هم به مدرسه کشتی باشگاه‌های بزرگی علاوه بر استقلال اختصاص داد و گام‌های محکم‌تری در جهت پیشرفت کشتی برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون کشتی مدتهاست عملیات تعمیر و تجهیز سالن ۷۰ ساله کشتی ورزشگاه شیرودی را آغاز کرده که قرار است این سالن فردا (سه‌شنبه) طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جمعی از بزرگان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی افتتاح شود.

کد خبر 4999870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha